آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
با برگزاری جلسه ای در استانداری هرمزگان؛

موافقت با حضور تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته اول کشور

سرانجام تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان توانست جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور را به دست آورد.

 باز خبر,سرانجام تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان توانست جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور را به دست آورد.

سرپرست باشگاه آلومینیوم هرمزگان با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: پس از برگزاری جلسه‌ای در استانداری هرمزگان با حضور اکرمی(معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان)، آشوری(عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی)، الهامی(مشاور ورزشی استاندار هرمزگان)، دانشور (مدیرکل ورزش و جوانان) و خادمی(معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان)، مصوب شد تیم والیبال این باشگاه جهت حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با همکاری هیئت والیبال استان تشکیل و زمینه‌های لازم جهت حضوری مقتدرانه فراهم شود.

حسین جباری زاده با اشاره به اینکه بلافاصله پس‌ازاین جلسه، نشست همفکری  در خصوص حضور موفق و پرقدرت این رشته ورزشی در لیگ دسته اول کشور در محل هیئت والیبال استان برگزار شد، تصریح کرد: این جلسه با حضور رئیس هیئت والیبال استان و تعدادی از کارشناسان این رشته تشکیل که پس از هم‌فکری اعضا حاضر “صدیق صالحی زاده” که سابقه ۵ سال سرپرستی موفق این تیم را در کارنامه خود داشت، به‌عنوان سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان منصوب شد.

سرپرست باشگاه آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اینکه ورزش والیبال به‌عنوان یک ورزش مفرح در جامعه شناخته می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه ورزش هرمزگان در سالیان اخیر رشد و سرعت خوبی در والیبال  داشته است.

وی با تأکید بر حضور تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته اول کشور، تصریح کرد: باهدف توسعه والیبال و ایجاد شورونشاط دوباره نشان خواهیم داد تنها به فکر نتیجه گرایی نبوده و توسعه و معرفی ورزشکاران نخبه هرمزگان در کشور ملاک اصلی است.

جباری زاده در پایان بابیان اینکه هرمزگان استانی نبود که با خرید امتیاز به لیگ برتر برسد، خاطرنشان کرد: با تفکر پایداری در سطح اول والیبال کشور تیم آلومینیوم از رده پایه شکل گرفت و به لیگ برتر رسید و امیدواریم بار دیگر بتوانیم با استفاده از نیروهای بومی و تلاش جمعی به این مهم برسیم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *