آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تولیید کننده یخچال فروشگاهی

از وسایل پرکاربرد در صنعت، وسایل سرمایشی می‌باشند. یخچال‌ها یکی از لوازم الکتریکی ضروری می‌باشند که در انواع مدل های گوناگون، متناسب با شرایط و مکان های مختلف طراحی می شوند. در مشاغلی مانند دامداری و دامپروی، تولید مواد غذایی، تولید دارو، رستوران ها، تالارها و … استفاده از یخچال های فروشگاهی امری کاملا لازم و ضروری می باشد.

بازخبر/این نوع از یخچال و فریزرهای فروشگاهی توسط فروشگاه های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می دهند تا حجم و فضای کافی را برای چیدمان مواد غذایی مختلف داشته باشند؛ در نتیجه در ابعاد و اندازه و اشکال مختلف و برای مصارف گوناگون توسط تولیدکننده های یخچال فروشگاهی ساخته و استفاده می شوند.

ضرورت وجود این نوع یخچال ها در فروشگاه ها برای نگهداری مواد در دمای خاص، حفظ تازگی مواد غذایی و نگهداری مقادیر زیاد مواد غذایی به مدت طولانی ما را بر این می دارد تا در این مقاله در مورد یکی از تولیدکننده های معتبر یخچال فروشگاهی یعنی شرکت یخچال فروشگاهی ایران برودت، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم.

یخچال فروشگاهی چیست؟

یکی از پرکاربردترین انواع یخچال ها مدل فروشگاهی آن می باشد که همان طور که از نام آن ها پیداست، این مدل یخچال ها بیشتر در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این یخچال ها که با نام یخچال های صنعتی یا حتی تجاری نیز شناخته می شوند علاوه بر وظیفه اصلی شان که نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی است، این مواد را در معرض دید مشتری قرار می دهند. موتور این نوع از یخچال ها در کنار آن و یا در بعضی مدل های دیگر در زیر یخچال تعبیه می گردد.

از مهمترین مزیت های آن ها می توان به زیبایی و سهولت استفاده از این دستگاه ها اشاره کرد و همین که شما می توانید این یخچال را در ابعاد و سایزهای مختلف سفارش و خریداری کنید. این دسته از یخچال ها معمولاً روی پایه های چرخ دار سوار می شوند و به همین جهت جابجایی آن ها به ساده ترین شکل ممکن صورت می گیرد.

تولیدکننده یخچال فروشگاهی

صاحبان و مدیران فروشگاه ها و هایپرمارکت ها می توانند متناسب با نوع نیاز فروشگاه یک یخچال فروشگاهی با کیفیت بسیار بالا را خریداری کنند. تولیدکننده های مختلفی وجود دارند که این یخچال ها را به فروش می رسانند. ما به دنبال معتبرترین تولید کننده ای هستیم که به واسطه ارائه کیفیت عالی آن شهرت داشته باشد. مرکز فروش ایران برودت یکی از معتبرترین تولیدی یخچال فروشگاهی را با قیمت به صرفه تولید و عرضه می کند. کیفیت بالا و زیبایی تجهیزات تولید شده توسط این مجموعه به گونه ای می باشد که بسیاری از فروشگاه های می توانند با خیال آسوده آن ها را تهیه و به کار بگیرند. اگر قصد خرید دارید می توانید، با بخش فروش با مشاوران فروش در ارتباط باشید.

کارخانه یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی اوربان با دارا بودن کارخانه ای بسیار مجهز و استفاده از به روز ترین ابزار و تکنولوژی های روز دنیا و با همکاری متخصصین و مهندسین مجرب و کارآزموده، متناسب با نیاز بازار و موارد مورد نظر سفارش دهندگان در تولید انواع یخچالهای فروشگاهی فعالیت می کند. رسالت مرکز فروش ایران بر اساس ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی  و ارائه بهترین خدمات فنی پس از فروش محصولات قرار دارد تا همواره در میان انبوه تولید کنندگان برند مورد اعتماد مشتریان خود در صنعت یخچال سازی باشد.

سازنده یخچال فروشگاهی

بسیاری از مشتریان برای ساخت یخچال فروشگاهی مورد نظر خود بنا به درخواست مشتری، در ابعاد مختلف که تا چندین متر هم می رسد به دنبال تولید کننده ای مجرب و ماهر بازار را زیر و رو می کنند تا به این صورت بهترین محصول را برای کسب و کار خود تهیه و خریداری کنند.

امروزه ساخت یخچال های فروشگاهی بزرگ در مدل های درب دار و بدون درب، متصل به موتور سرخود و یا موتور خانه مرکزی و یا ساخت سردخانه در کارخانه های مختلفی صورت می گیرد اما توجه به این نکته که بتوان محصولی را خریداری کرد که دارای قیمت مناسب، کیفیت عالی، تحویل به موقع، داشتن گارانتی، ارسال با باربری قابل اعتماد، داشتن تیم پشتیبانی باشد بسیار حائز اهمیت می باشد. در این راستا مرکز فروش ایران با کادری مجرب و با تجربه توانسته است پاسخگوی مشتریان بسیاری ار شهر های ایران باشد.

تولیدی یخچال فروشگاهی

مرکز فروش یخچال فروشگاهی ایران به عنوان یکی از بهترین تولیدی های یخچال فروشگاهی، این نوع از یخچال‌ ها را به منظوز حفظ و نگهداری مواد غذایی تند مصرف و به نمایش گذاشتن انواع محصولات غذایی، لبنی، پروتئینی و… طراحی و تولید کرده‌ است. این یخچال ها در انواع و ابعاد مختلف و مدل‌ های کاملا متنوع طراحی و ساخته می‌ شوند که در همه ی فروشگاه‌ ها، فست فودها، رستوران ها، کافی‌ شاپ‌ ها، سوپرمارکت‌ ها و مکان‌ های مشابه نمونه‌ های متنوع از آن ها را خواهید دید.

خط تولید یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی جز مهم ترین تجهیزات فروشگاه ها محسوب می شود. این یخچال ها مجهز به ترموستات هایی می باشند که وظیفه قطع و وصل کردن جریان برق به کمپرسور را بر عهده دارند. در واقع زمانی که دمای یخچال بالا می رود و جریان برق ترموستات وصل می شود، این قسمت کار خود را شروع می کند و منجر به سرد شدن فضای داخل یخچال می شود.

مراحل تولید یخچال فروشگاهی شامل 4 مرحله می باشد:

  • ساخت و کنترل قطعات پلاستیکی
  • ساخت و کنترل قطعات فلزی
  • ساخت و کنترل دیگر وسایل
  • مونتاژ و کنترل خط تولید یخچال

انواع تولیدات یخچال و فریزر فروشگاهی

  1. یخچال ایستاده روباز که شامل:
  • یخچال فروشگاهی نیمه ایستاده روباز
  • یخچال ایستاده عمق ۸۵
  • و یخچال درب دار می باشد.
  1. یخچال ویترینی که خود در دو گروه
  • کانتر سرد و
  • کانتر گرم دسته بندی می شوند.
  1. یخچال شیشه خم
  2. یخچال پرده هوا که شامل:
  • یخچال پرده هوای ایستاده
  • یخچال پرده هوای کمدی
  • و یخچال پرده هوای قفسه ‌ای می باشد.
  1. فریزر ایستاده فروشگاهی
  2. فریزر خوابیده فروشگاهی

ناگفته نماند که این یخچال ها در اندازه های مختلفی طراحی می شوند که باید متناسب با نوع فضا و نوع نیاز انتخاب شوند.

منبع (خرید عمده یخچال فروشگاهی)

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *