آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برترین سایت های فروش محصولات فولادی در ایران

در دوران مدرن حاکم بر فناوری اطلاعات، خرید و فروش آنلاین کالاها به یکی از اصلیترین روشهای تبادل تجاری تبدیل شده است. در این سیاق، بازار فلزات، به ویژه فروش آنلاین آهن، نیز به سرعت در حال توسعه و رشد است.

بازخبر/در این مطلب، به بررسی پنج وبسایت برجسته در زمینه فروش آنلاین آهن در ایران می‌پردازیم.

  1. گروه صنعتی بازرگانی ایلخانی(صبا پروفیل)

گروه صنعتی بازرگانی ایلخانی که با نام صبا پروفیل در بازار آهن داخلی ایران شناخته میشود از سال 1356 فعالیت خود را در تولید لوله و پروفیل آغاز کرده و در سال های گذشته با راه اندازی وبسایت اختصاصی خود توانسته محصولات خود را نمایش داده و مشتریان خود را افزایش دهد.

  1. سایت فروش انلاین آهن پرایس

این بازرگانی دفاتر رسمی خود را در شهرهای تهران، اصفهان،تبریز و همدان قرار داده است. این مجموعه در کنار آن که محصولات فولادی را در سراسر ایران به فروش میرسانند، توانایی انجام صادرات به کشورهای همسایه را نیز دارد.

  1. آهن ملل مرجع فروش محصولات آهنی

دفتر فروش این بازرگانی در اصفهان واقع شده است. در وبسایت این https://ahanmelal.com مجموعه شما میتوانید قیمت انواع محصولات، مشخصات فنی و همچنین تحولات بازار داخلی و جهانی فولاد را مشاهده نمایید. همچنین در بخش دانشنامه میتوانید میتوانید اطلاعات خود را پیرامون محصولات فولادی افزایش دهید.

  1. سایت فروش آنلاین فولاد پرشین آیرون

دفتر اصلی این بازرگانی در تهران واقع شده است. این مجموعه به طور اختصاصی به تولید و فروش لوله و پروفیل سبک مشغول می باشد. البته در کنار این محصولات، تامین انواع ورق فولادی، مقاطع فولادی مانند نبشی، ناودانی، میلگرد، پروفیل سنگین و … را نیز انجام میدهد. این بازرگانی صادرات لوله و پروفیل سبک و سنگین را به کشورهای همسایه صادر مینماید.

شما عزیزان میتوانید قیمت و مشخصات فنی محصولات این بازرگانی را در وب سایت https://persianiron.ir/ مشاهده نمایید. جهت سهولت کار شما عزیزان، جداول قیمت لوله و پروفیل از حیث ضخامت به صورت جداگانه بارگزاری شده است.

قیمت صادراتی لوله و پروفیل، قیمت ورق نورد سرد، قیمت ورق سیاه کارخانجات مختلف، قیمت انواع محصولات فولادی و … بر روی سایت این مجموعه قرار داده شده است. در بخش دانشنامه این سایت شما میتوانید مقالات مختلفی در خصوص اعتبار اسنادی آهن، جدول تحمل بار قوطی، تولید و ویژگی های ورق روغنی و … مطالعه فرمایید.

  1. سایت فروش آهن و محصولات فولادی مرکز آهن

این مجموعه به مدیریت آقای بهرام خانی شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از 2 دهه تجربه حضور در صنعت فولاد را داشته است. این بازرگانی میتواند خدماتی از قبیل فروش مقاطع و محصولات ساختمانی، فروش محصولات صنعتی، صادرات به کشورهای همسایه، برشکاری، فرمینگ و پانچ ورق را انجام میدهد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *