آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رنگساژ برای گرفتن زردی مو

رنگ کردن مو یکی از جذاب ‌ترین تغییراتیه که خانم‌ها توی چهرشون ایجاد می‌کنند و بسیار خوشاینده. اما تا حالا به این فکر کردین که با زردی بعد از رنگ کردن مو باید چیکار کرد؟
متاسفانه اگر موهامون رو دکلره کنیم، حتماً بعد از گذشت مدتی زردی به سراغ موهامون میاد و شدتش بستگی به جنس مو، کیفیت رنگ و موارد دیگه‌ داره، اما زرد شدن موها قطعیه.

بازخبر/مطمئناً هیچ خانمی دوست نداره بعد از رنگ کردن موها این زردی رو ببینه و همه به دنبال یک راه آسون و کم هزینه هستند که بتونن زردی موها بعد از دکلره رو بگیرند. جالبه بدونید که رنگساژ برای گرفتن زردی مو راهی کم هزینه، آسان و در دسترس همه است. این کار در کنار اینکه خیلی ساده و راحته، هزینه بسیار کمی هم داره و حتی می‌تونید توی خونه این کار رو انجام بدید. جالب اینجاست که آسیب‌های کمی هم به موهاتون وارد می‌کنه، ولی می‌تونه جذابیت رنگ مو رو مثل روز اول برگردونه. ما توی این مطلب فرمول اصلی رنگساژ برای از بین بردن زردی دکلره رو بهتون یاد میدیم.

رنگساژ برای از بین بردن زردی دکلره

در دایره رنگ‌ها، رنگ زرد مکمل رنگ آبی هستش و وقتی بخواهیم زردی موهای دکلره شده رو با ترفند رنگساژ بگیریم، بهتره از رنگساژ آبی استفاده کنیم تا این کار به بهترین شکل انجام بشه. کافیه از فرمول ساده زیر به رنگساژ آبی دست پیدا کنید:

  • واریاسیون آبی: ۱۵ گرم
  • اکسیدان ۶ درصد:  ۱۵ گرم
  • آب:  یک لیوان

کافیه این مواد را به خوبی با همدیگه ترکیب کنید و مخلوط به دست اومده رو روی موهای مرطوب خودتون در قسمت‌هایی که دچار زردی شده قرار بدید. این کار باعث میشه تا تناژ آبی وارد رنگدانه‌های مو بشه و به خوبی توی اون‌ها توزیع شده و زردی موها رو بگیره. رنگساژ مو به نسبت روش‌های دیگه گرفتن زردی مو بعد از دکلره، بسیار ساده و کم هزینه در عین حال کم خطرتره. به همین خاطره که در بسیاری از سالن‌های زیبایی از این روش برای برگرداندن رنگ اصلی موها و ایجاد درخشش و زیبایی موی لایت یا هایلایت شده استفاده می‌شه. اما روش دقیق انجام این کار چطوریه و چطوری می‌تونیم از رنگساژ برای گرفتن زردی مو به درستی استفاده کنیم؟ توی صفحه زیر می تونید اطلاعات خیلی کاملی در مورد رنگساژ مو و همه دلیل های انجام دادنش به دست بیارید.

https://monayazdani.com/hair-highlighting/

اما در ادامه بهتون یاد میدیم که رنگساژ برای گرفتن زردی مو در خونه چطوری باید انجام بشه؟

نحوه رنگساژ برای گرفتن زردی مو

برای اینکه رنگساژ بهترین نتیجه رو روی موهای شما داشته باشه، بهتره موارد زیر رو پله به پله اجرا کنید و دقیقاً طبق دستور عمل کنید. بعد از اینکه موهای خودتون رو کاملاً شست و شو دادید، ۶۰ تا ۷۰ درصد آبش رو با دستگاه‌های حرارتی مثل سشوار بگیرید. بعد ترکیب مواد رو روی قسمت‌هایی از موها که مد نظرتون هست قرار بدید و مثل رنگ مو اجازه بدید تا رنگساژ عمل کنه.

شاید بپرسید که مدت زمانی که این مواد باید روی موهامون بمونه تا کاملاً این زردی رو از بین ببره چقدره؟ پاسخ به این سوال بسته به شرایط شما و کیفیت مواد رنگساژتون داره. اما به صورت یک قاعده کلی می‌تونیم بگیم که حداقل شما باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه مواد رنگساژ را روی موهاتون قرار بدید. البته می‌تونید این کارو تا ۴۰ دقیقه هم ادامه بدید و نگران آسیب دیدن موهاتون نباشید. به خاطر اینکه رنگساژ نسبت به رنگ مو قدرت بسیار پایین‌تری داره و باعث می‌شه که آسیب وارد شده به موها به شدت کمتر از رنگ مو باشه.

چرا رنگساژ برای گرفتن زردی مو؟

دلیل اینکه این روش رو برای گرفتن زردی مو بعد از دکلره انتخاب کردیم و به عنوان بهترین روش معرفی کردیم، مزیت‌هاییه که در ادامه بهش اشاره می‌کنیم.

آسیب دیدن کمتر موها در رنگساژ

موهای شما طی فرایند رنگساژ به نسبت دکلره کردن مجدد و رنگ کردن دوباره آسیب خیلی کمتری می‌بینه اما دلیلش چیه؟ باید بدونید که رنگساژ همون رنگ موییه که به کمک آب، نرم کننده یا مواد دیگه‌ای رقیق می‌شه تا از قدرت اصلی رنگ مو کم بشه و همین رقیق شدن باعث میشه که میزان آسیبی که در اثر رنگ به موها وارد میشه، به شدت کاهش پیدا کنه. به خاطر همین با رنگ‌ساژ کردن مو در عین حال که از مزیت‌های رنگ مو و زیبایی اون بهره ‌مند می‌شید، سلامت موهاتون رو هم خیلی بیشتر حفظ می‌کنید.

ارزان بودن رنگساژ

اگه راه حل شما برای گرفتن زردی مو بعد از دکلره، راه‌هایی مثل رنگ کردن مجدد و دکلره کردن دوباره باشه، باید هزینه خیلی زیادی پرداخت کنید. شمایی که موهاتون دچار زردی شده، حتماً قبلاً توی سالن زیبایی موهاتون رو رنگ کردین و در جریان قیمت‌های رنگ و لایت مو در آرایشگاه‌ها هستید. پس به راحتی متوجه میشید که تکرار مجدد این کار می‌تونه هزینه زیادی برای شما داشته باشه. اما رنگساژ مو قیمت بسیار ارزونتری داره، به خاطر اینکه از مواد کمتری برای شما استفاده می‌شه. زمانی که رنگ مو رقیق بشه، قطعاً نیاز به حجم کمتری از مواد و متریال برای از بین بردن زردی موی شما بعد از دکلره نیازه و این باعث میشه که در هزینه‌هاتون تا حد زیادی صرفه‌جویی بشه.

کوتاه بودن زمان رنگساژ برای گرفتن زردی مو

به نسبت زمانی که برای رنگ کردن موهاتون گذاشتید، رنگساژ زمان کمتری هم از شما می‌گیره و شما می‌تونید حداقل با صرف 30 دقیقه زمان در یک سالن زیبایی یا حتی در منزل از رنگساژ برای گرفتن زردی مو بعد از دکلره استفاده کنید. در واقع شاید حتی از نصف زمانی که برای رنگ کردن مو صرف کرده بودید، زمان کمتری برای برگرداندن درخشش به موها و از بین بردن زردی اون‌ها نیاز دارید تا با استفاده از روش رنگساژ بتونید زردی موها رو گرفته و زیبایی رو بهشون برگردونید.

امکان رنگساژ کردن مو در منزل

شما می‌تونید حتی بدون مراجعه به سالن زیبایی هم موهاتون رو رنگساژ کنید و زردی بعد از دکلره رو بگیرید.  به خاطر همین این روش یکی از روش‌های محبوب بین خانم‌هاییه که زمان یا حوصله رفتن به سالن زیبایی رو ندارند. به راحتی با همین فرمولی که در این مطلب برای رنگساژ برای گرفتن زردی مو عنوان شد، می‌تونید موهای خودتون رو توی خونه رنگساژ کنید و از نتیجه اون شگفت زده بشید. البته مهارت شما هم در این زمینه تاثیرگذار و تعیین کننده است و ممکنه زیبایی رنگساژ توی خونه برای همه خانم‌ها به یک اندازه نباشه. برای همین اگر دوست دارید که زردی موهاتون به طور کامل گرفته بشه و به شکل حرفه‌ای و دقیق رنگساژ برای شما اجرا بشه، توصیه می‌شه که به سالن زیبایی شناخته شده و تخصصی توی این زمینه مراجعه کنید.

امکان تکرار سریع رنگساژ مو

یکی دیگه از مزیت‌های رنگساژ برای گرفتن زردی مو اینه که امکان تکرار این روش وجود داره و به دلیل اینکه ترکیبات مورد استفاده در این شیوه غیر سمی و کم ضرر هستند، شما می‌تونید مکرراً رنگساژ مو رو تکرار کنید و همیشه موهای زیبا و براق و شفاف داشته باشید. معمولا میشه از رنگساژ هر سه الی چهار هفته یک بار برای گرفتن زردی مو بعد از دکلره استفاده کرد. به دلیل آسان و کوتاه بودن زمان انجام کار، این فاصله زمانی فاصله منطقی و معقوله که توسط اکثر خانم‌ها قابل اجراست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *