آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

چرخ خیاطی جک F10 ، در دنیای دوخت یک محصول برجسته و مهم به شمار می رود که به علت عملکردی پیشرفته و ساختاری مدرن، می تواند امکاناتی بی نظیر و کاربردی را به خیاطان ارائه دهد.

بازخبر/چرخ خیاطی راسته دوز F10، با برخورداری از یک موتور قدرتمند و بسیاری از قابلیت ها، برای انواع پروژه های دوخت شامل تزیینات خیاطی، دوخت انواع لباس ها و همچنین برای پارچه های مختلف مناسب است. از علت های اصلی کنترل آسان کاربر در زمان دوخت با این چرخ خیاطی، باید به طراحی ارگونومیک و همچنین داشتن صفحه نمایش LCD برای اعمال تنظیمات دلخواه آن اشاره کرد. در نتیجه با توجه به وجود کیفیت و قابلیت های بالا در ساخت چرخ خیاطی راسته دوز f10 می توان این محصول را یک انتخاب ایده آل برای خیاطان مبتدی و حرفه ای در نظر گرفت.

ویژگی‌ ها و مشخصات راسته دوز جک F10

چرخ خیاطی راسته دوز F10، با داشتن قابلیت دوخت ساده ­‌دوزی با سرعتی بالا، می تواند برای استفاده برای مزون ها، کارگاه های تولیدی، مصارف خانگی و … مناسب باشد. در این قسمت به بررسی ویژگی ها و مشخصات این چرخ خیاطی کاربردی می پردازیم:

  1. کارآیی موتور بالا و صدای کم
  2.       سیستم روغن کاری خودکار
  3.       سرعت دوخت 5000 بخیه در دقیقه
  4.       امکان بلندی پایه تا 13 میلیمتر
  5.       ماسوره ­‌پیچ بر روی بدنه­‌ دستگاه
  6.       میز و پایه و آنتن کامل
  7.       قابلیت تنظیم سرعت دستگاه با پنل روی بدنه
  8.       دینام کاملا بیصدا
  9.       دکمه تنظیم موقعیت سوزن

کاربرد چرخ خیاطی جک مدل F10

چرخ خیاطی راسته دوز F10 ، از انواع محصولات ارائه شده امیرعلی دوخت در بازار است که در صنعت خیاطی کاربرد های متنوعی دارد. در این بخش به بررسی چند مورد از کاربرد های چرخ خیاطی راسته دوز F10 اشاره می ‌کنیم:

1.    دوخت درز لباس

اصلی ‌ترین کاربرد این چرخ خیاطی، دوختن درز انواع لباس ها محسوب می شود. این چرخ کاربردی می تواند با بهره گیری از سرعت و دقتی بالا، دوختی تمیز را بر روی انواع پارچه نازک و ضخیم ارائه دهد.

2.    دوخت لبه پارچه

از دیگر کاربرد های این چرخ خیاطی، دوختن لبه های لباس مانند لبه پیراهن، شلوار و مانتو است. این نوع دوخت از ریش شدن لبه پارچه جلوگیری کرده و به آن ظاهری تمیز و آراسته خواهد بخشید.

3.    دوخت زیپ

یکی از اصلی ترین کاربرد های این چرخ خیاطی، دوختن آسان زیپ انواع لباس و کیف و… به شمار می رود. این ماشین دوخت با برخورداری از پایه مخصوص زیپ، می تواند دوختی تمیز و با کیفیت را ارائه ‌دهد.

4.    دوخت دکمه

کاربرد دیگر چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل f10، دوخت انواع دکمه به لباس است که این چرخ خیاطی با دارا بودن پایه مخصوص دکمه، این کار را به خوبی و کاملا با دوام انجام می دهد.

5.    وصله دوزی

شما می توانید با استفاده از سرعت و دقت بالای این دستگاه، به آسانی عمل وصله دوزی لباس های مختلف را انجام دهید.

6.    انواع دوخت

چرخ راسته دوزF10 ، از کاربرد های دیگری نظیر دوخت انواع جیب، دوخت عروسک، دوخت نوار دوزی و دوخت تکه دوزی نیز برخوردار است.

مزایای استفاده از چرخ خیاطی راسته دوز جک F10

از مزایای چرخ خیاطی جک راسته دوز F10 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

·       استفاده در محیط مسکونی

به علت موتور بی صدا و دینام سرخود این ماشین دوخت، در زمان استفاده از لرزش و صدای کمی برخوردار بوده و به همین دلیل از این چرخ در محیط مسکونی و آپارتمان نیز استفاده می کنند.

·       کاهش مصرف برق

از دیگر مزایای دینام سر خود موجود در چرخ خیاطی جک f10، می توان به کاهش 70 درصدی در مصرف برق اشاره کرد. همچنین در صورت عدم استفاده، دستگاه در زمان مشخصی خاموش شده و در میزان استفاده از برق صرفه جویی می کند.

·       تنظیم سرعت

تنظیم سرعت دوخت در چرخ خیاطی بر اساس دو معیار زیر قابل کم و زیاد شدن است:

·   تجربه اپراتور

یک اپراتور مبتدی می تواند سرعت چرخ را کمتر کند و کاربران با تجربه نیز این امکان را دارند که با بالا بردن سرعت دوخت، کار خود را سریع تر انجام دهند.

·   جنس پارچه

از موارد دیگر موثر در تنظیم سرعت، جنس پارچه است. چرخ خیاطی جک F10 ، امکان دوخت انواع پارچه از حریر تا جین را دارد. در زمان دوخت پارچه های نازک مانند تور، برای عدم جمع شدن نخ در زیر پارچه، لازم است سرعت دوخت کمتر شود.

·       چراغ LED  سه گانه

از دیگر قابلیت های قرار داده شده برای چرخ خیاطی جک F10، لامپLED  است که این لامپ در سه وضعیت مختلف شدت نور کم، متوسط و زیاد، نسبت به نور محیط و حساسیت چشم اپراتور تنظیم خواهد شد.

·       تغییر موقعیت سوزن

هنگام دوخت تغییراتی در مسیر ایجاد می شود که مستلزم چرخیدن و تغییر جهت پارچه در زیر میل پایه است. این چرخ راسته دوز با داشتن قابلیت تعیین موقعیت سوزن برای اپراتور این امکان را فراهم می کند که در زمان چرخش پارچه، سوزن بالا یا پایین قرار بگیرد.

·       دوخت تک بخیه

از دیگر مزایای راسته دوز F10  جک، دوخت تک بخیه است. در زمان دوختن بخش های حساس لباس، انتهای خط دوخت و گوشه های جیب، برای داشتن یک دوخت تمیز، نیاز است که سوزن به شکل تکی حرکت کند. همچنین برای دوخت پارچه های حساس با بافت خاص نظیر کشی و حریر و کشی، دوخت تک بخیه از جمع شدن پارچه جلوگیری خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *