قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

استانبول با جاذبه‌های متنوع خود، حرف‌های زیادی برای ارائه به همه گردشگران، از کودکان تا بزرگسالان دارد. یکی از بزرگترین جاذبه‌های این شهر، شهربازی‌های متعدد آن است. استانبول مملو از شهربازی‌های سرپوشیده و روباز است که خاطرات بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند.

بازخبر/در اینجا برخی از بهترین شهربازی‌های استانبول آورده شده است:

ویالند

ویالند، بزرگترین پارک موضوعی استانبول است که در منطقه‌ای از Eyüpsultan واقع شده است. این پارک دارای بیش از ۲۰۰ سواری و جاذبه، از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک، و کارناوال است. ویالند همچنین دارای تعدادی رستوران، کافه و مغازه است. وسایل شهر بازی سرپوشیده ویالند به قدری جذاب و با کیفیت هستند که بسیاری از افراد آن‌ها را بالاتر از کلاس‌های جهانی می‌دانند.

موی پارک

موی پارک، یک شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید استانبول است. این پارک دارای بیش از ۳۰ سواری و جاذبه، از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک و سپر‌های اتومبیل است. موی پارک همچنین دارای تعدادی رستوران، کافه و مغازه است.

مارمارای فورم

مارمارای فورم، یک شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید مارمارای فورم است. این پارک دارای بیش از ۲۰ سواری و جاذبه، از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک و سپر‌های اتومبیل است. مارمارای فورم همچنین دارای تعدادی رستوران، کافه و مغازه است.

پارک موضوعی توزلا استانبول

پارک موضوعی یک پارک تفریحی در فضای باز است که در منطقه توزلا واقع شده است. این پارک دارای بیش از ۱۰۰ سواری و جاذبه، از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک و قایق‌های تندرو است. پارک موضوعی اصفهان همچنین دارای تعدادی رستوران، کافه و مغازه است.

دفلوریا لونا پارک

دفلوریا لونا پارک، یک شهربازی در فضای باز است که در منطقه فلوریا واقع شده است. دفلوریا لونا پارک دارای تعداد زیادی رستوران، وسایل بازی، کافه و مغازه است.

بابالو پارک، مکانی امن و استاندارد برای تفریح کودکان

بابالو پارک، یک شهربازی سرپوشیده در استانبول است که به طور خاص برای کودکان ۲ تا ۱۲ ساله طراحی شده است. این پارک با مساحت ۱۳۵۰ متر مربع، فضایی امن و استاندارد را برای بازی و تفریح کودکان فراهم می‌کند.

ویژگی‌های بابالو پارک:

  • تجهیزات استاندارد: تمام تجهیزات بابالو پارک از بهترین برند‌های اروپایی تهیه شده و دارای استاندارد‌های روز اروپا هستند.
  • محیط امن: پرسنل مجرب و آموزش دیده بابالو پارک، به طور مداوم بر بازی کودکان نظارت می‌کنند تا از امنیت آن‌ها اطمینان حاصل کنند.
  • تنوع بازی‌ها: بابالو پارک طیف وسیعی از بازی‌های مختلف را برای کودکان در سنین مختلف ارائه می‌دهد، از جمله:
  • استخر توپ
  • پرش از ارتفاع روی تشک‌های بادی
  • صخره‌های صعود
  • بازی‌های فکری و خلاقانه
  • و…
  • فضای مناسب برای والدین: در حالی که کودکان در حال بازی هستند، والدین می‌توانند در کافه بابالو پارک استراحت کرده و از نوشیدنی و میان وعده لذت ببرند.

با انتخاب بابالو پارک، می‌توانید از یک روز شاد و خاطره‌انگیز برای فرزند خود اطمینان حاصل کنید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *