آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تجربه خرید راحت و مطمئن با استفاده از موتورهای جستجوی خرید

آیا جزو افرادی هستید که به خرید علاقه خیلی زیادی دارید؟ احتمالاً می‌دانید که بهترین راهکار برای خرید راحت‌تر، از طریق فروشگاه‌های آنلاینی است که محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مختلف با کیفیت‌ها و طرح‌های متنوع، به فروش می‌رسند. شما برای خرید آنلاین و انتخاب بهترین اجناس و کالا‌ها، فرصت زیادی دارید.

بازخبر/اما چگونه می‌توان به لیستی از فروشگاه‌های آنلاین، دسترسی پیدا کرد؟ موتور‌های جستجوی خرید با استفاده از هوش مصنوعی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌اند. به این ترتیب که شما می‌توانید در موتور‌های جستجو خرید، اسم محصول موردنظر خود را سرچ کنید.

بعد از اینکه اسم محصولات و اجناس مورد نیاز خود را جستجو کردید، لیستی از آن محصول در انواع فروشگاه‌های اینترنتی به شما نشان داده خواهد شد که با مقایسه آنها می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس همین حالا، برای خرید اینترنتی، استفاده از موتور‌های جستجو خرید را در برنامه‌تان قرار دهید. از بهترین موتور‌های جستجو خرید برای فروشنده‌ها و خریداران می‌توان به شاپی‌ وی، ترب و ایمالز اشاره کرد.

آشنایی با سه موتور جستجوگر خرید ایرانی؛ ایمالز، شاپی‌وی و ترب

خریداران برای اینکه خرید اینترنتی بهتری را تجربه کنند، می‌توانند سراغ موتور‌های جستجوگر ایرانی بروند؛ زیرا موتورهای جستجوی خرید خارجی، فروشگاه‌های آنلاین ایرانی را به‌خوبی بررسی نکرده و در نتیجه نتایج خوبی را ارائه نمی‌دهند، قیمت‌ها را مقایسه و نظرات کاربران را بخوانید و سپس با استفاده از لینک موجود در موتورهای جستجوی خرید نظیر شاپی‌وی یا ترب به صفحه وبسایت فروشنده مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. بهترین موتور‌های جستجوگر خرید ایرانی عبارتند از:

موتور جستجو خرید قدیمی؛ ایمالز

برخی از موتور‌های جستجوی خرید، سال‌ها قبل طراحی شده‌اند و قدیمی‌تر هستند. ایمالز، از قدیمی‌ترین انواع موتور‌های جستجو محسوب می‌شود؛ اما این موتور جستجو، کارایی و عملکرد خیلی زیادی ندارد. ایمالز، لیست و منوی قدیمی دارد و نیاز کاربران را برطرف نمی‌کند. در واقع، کاربران قادر نخواهند بود که به راحتی به لیست اجناس دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

مجهزترین موتور جستجوگر خرید؛ شاپی‌وی

شاپی‌وی در لیست بهترین موتور‌های جستجو خرید قرار گرفته است. این موتور جستجو به دلیل کارایی و عملکرد بهتر در مقایسه با رقبای خود موفق‌تر بوده است. در شاپی‌وی به لیستی از انواع کالا‌ها و محصولات مختلف دسترسی خواهید داشت. اگر به خرید راحت‌تر از فروشگاه‌های معتبر مانند دیجی کالا، باسلام، خانومی و… علاقه دارید، شاپی‌وی بهترین انتخاب است. کاربران می‌توانند اسم محصول خود را سرچ کرده و بهترین محصولات را از برترین فروشگاه‌ها مقایسه و با مراجعه به این وب‌سایت‌ها سفارش خود را ثبت کنند.

سریع ترین موتور جستجو هوشمند؛ ترب

ترب، یکی دیگر از موتور‌های جستجو خرید است که بالاترین سرعت را در انتخاب و سرچ محصولات مختلف دارد. موتور جستجو خرید ترب، لیستی از اجناس موجود در فروشگاه‌ها را خیلی سریع و دقیق به کاربران نشان می‌دهد؛ اما به خاطر داشته باشید که اجناس فروشگاه‌هایی از قبیل دیجی کالا و خانومی و… در ترب قابل نمایش نیستند. به همین دلیل، برخی از کاربران ممکن است که سراغ استفاده از ترب نروند.

موتور جستجو خرید؛ بهترین راهکار برای تسهیل خرید اینترنتی

امروزه، خرید اینترنتی اجناس و محصولات مختلف مورد توجه خریداران قرار گرفته است. شما می‌توانید از طریق موتور‌های جستجوگر به لیستی از فروشگاه‌های تولید‌کننده انواع پوشاک، وسایل خانگی، لوازم آرایشی، اسباب بازی، موبایل و… دسترسی داشته باشید. اگر دغدغه خرید آنلاین را دارید، می‌توانید از موتور‌های جستجو خرید استفاده کنید.

موتور جستجو خرید، برای کاربران، امکان مقایسه راحت‌تر اجناس را به صورت اینترنتی فراهم می‌کند. کاربران با استفاده از این سیستم می‌توانند بهترین اجناس را از انواع فروشگاه‌های آنلاین سفارش دهند. فقط کافیست در موتور جستجو خرید، اسم محصولات مورد علاقه خود را جستجو کنید. بعد از سرچ اسم کالا، محصولات فروشگاه‌های بزرگ مانند دیجی کالا، با سلام و… و سایر فروشگاه‌ها کوچک و متوسط به شما نمایش داده می‌شوند. امکانات فراوانی در این ابزارها برای مقایسه از طریق مشخص کردن فیلتر وجود دارند؛ همچنین نمایش نمودار قیمتی و نظرات کاربران بسیار کاربردی و مفید است.

از طرفی دیگر، فروشندگانی که محصولات خود را در موتور جستجوگر خرید به نمایش می‌گذارند؛ لازم نیست که برای بازاریابی هزینه زیادی را بپردازند. بنابراین، فروشنده‌ها نیز می‌توانند با استفاده از این ابزارها، پروسه فروش بهتر و سودآوری بالاتری را تجربه کنند.

شگفت‌انگیزترین مزایای استفاده از موتور‌های جستجو خرید مانند شاپی‌وی

کاربران موتورهای جستجوی خرید هوشمند از قبیل شاپی‌وی و ترب می‌توانند با استفاده از این سیستم، امکان دسترسی به لیست انواع محصولات در فروشگاه‌های معتبر را داشته باشند. آیا می‌دانید که این جستجوگر‌های خرید چه مزایایی دارند؟

  • فناوری جستجو نوین و پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی
  • امکان بررسی و مقایسه لیست انواع اجناس در فروشگاه‌های مختلف
  • امکان بررسی راحت‌تر قیمت کالا‌ها و انتخاب ارزان­ترین اجناس
  • دسترسی راحت به اجناس تخفیف دار فروشگاه‌ها
  • مشاهده کالا‌های حراجی در مناسبت‌هایی مانند بلک فرایدی
  • دسترسی به اجناس مختلف با کیفیت‌های متنوع
  • فروش بهتر و سریعتر اجناس برای فروشندگان
  • امکان تجربه خریدی بهتر برای علاقه‌مندان به خرید اینترنتی
  • مشاهده کامل اطلاعات محصولات
  • مجهز به فیلتر پرطرفدارترین و پربازدیدترین اجناس
  • امکان خرید راحت‌تر اجناس متناسب با بودجه و نیاز مشتری

چرا در آینده از موتورهای جستجوی خرید، بیشتر استفاده می‌شود؟

ارزش بازار خرید آنلاین ایران هر سال بیشتر می‌شود. سهم خرده فروشی بازار آنلاین طبق گزارش تکراسا در ایران تنها 4 درصد است؛ اما ارزش بازار آنلاین ایران طبق گزارش DB eCommerce 91 تیلیارد و 90 میلیارد دلار در سال 2023 پیش‌بینی شده است و طبق همین گزارش ارزش آن در سال 2027 به 127 تیلیارد و 515 میلیارد تومان با دلار 50 هزارتومانی می‌رسد. انتظار می‌رود در چنین بازاری، فروشندگان بسیاری شروع به کار کنند.

با وجودی که در حال حاضر، خرید آنلاین محصولات مختلف از گوشی و لپ‌تاپ تا پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر رژلب و ضدآفتاب در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های زیادی انجام می‌شود؛ اما بر این تعداد قطعاً افزوده خواهد شد و با توجه به اینکه هر فروشگاه آنلاینی راحتی و سختی خاص خود را دارد؛ پیدا کردن و مقایسه کالاها برای مخاطب سخت‌تر از قبل خواهد شد. اینجاست که راه حل اصلی بهتر دیده شدن برای فروشندگان و پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین محصول برای خریداران، موتورهای جستجوی خرید نظیر شاپی‌وی و ترب هستند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *