آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرمربی تیم ملی فوتوالی:

نبرد با بزرگان در خاک تایلند/برای کسب بهترین مدال می جنگیم

سرمربی تیم ملی فوتوالی کشور گفت: با آماده‌سازی خوبی که در اردوی تیم فوتسال فوتوالی در قشم حاصل شد امیدواریم یکی از سه مدال مسابقات جهانی فوتبالی را کسب کنیم.

  بازخبر /  محمد تطهیری مقدم  بیان کرد: هفتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم فوتوالی در قشم به پایان رسید و بازیکنان به بیش از ۸۰ درصد آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات جهانی تایلند دست یافتند.

وی بیان کرد: با اردوی سه‌روزه‌ای که در چند روز آینده در تهران برگزار خواهد شد امیدواریم این آمادگی به ۱۰۰ درصد برسد.

سرمربی تیم ملی فوتوالی با بیان اینکه قشم از ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه زیرساخت‌های ساحلی بهره‌مند‌است، افزود: ساختارهای مناسب همدلی و اتحاد خوب بین مدیران ورزشی و منطقه آزاد و همچنین وجود آب‌وهوای مناسب و مشابه منطقه برگزاری مسابقات (تایلند) به همراه جاذبه‌های گردشگری و توریستی این منطقه را به مکانی مناسب برای ورزش‌های اردوی تیم‌های ملی فراهم کرده است.

وی با اشاره به مسابقات سخت پیش رو، خاطرنشان کرد: برزیل، امارات، فرانسه، روسیه، آمریکا، کره جنوبی و تایلند از جمله کشورهایی هستند که در این مسابقات حضور دارند.

تطهیری مقدم  برگزاری مسابقات امسال را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود: به بازیکنان خود اطمینان داریم و سعی داریم تا هرچه در توان داریم برای کسب سکو بگذاریم.

وی با بیان اینکه در المپیک ساحلی آسیا مقام دوم را کسب کردیم اضافه کرد: رقیبان اصلی ما در این تورنمنت برزیل، روسیه و تایلند هستند.

سرمربی تیم ملی فوتوالی  همچنین از انجمن فوتبالی ایران و مربی تیم‌های ملی که برای برگزاری هر چه‌بهتر اردوهای آمادگی تلاش کردند، تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد قشم پنجشنبه از اردوی تیم ملی فوتبال بازدید کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *