آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

در خصوص مذاکره با آرش برهانی به شهردار بندرعباس تذکر می دهم/تعامل با برهانی تعامل ناموفقی بود

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مدیران شهرداری باید در انتخاب سرمربی باشگاه شهرداری بندرعباس حساسیت به خرج داده و از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری کنند.

 بازخبر /  فیصل دانش در یک‌صد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس با انتقاد از عملکرد تیم فوتبال شهرداری طی سال‌های گذشته، اظهار کرد: عملکرد تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در فصل گذشته بسیار ضعیف بوده و بنده نسبت به مدیران شهرداری معترضم.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که عملکرد آرش برهانی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری در فصل گذشته بسیار ضعیف بوده و  صحبت‌هایی مبنی بر قرارداد مجدد شهرداری با آرش برهانی برای فصل جاری به گوش می‌رسد، در این خصوص به مجموعه شهرداری تذکر جدی می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: شهرداری نباید با قرارداد بستن با فردی که کارنامه مشخصی ندارد باعث ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان این شهر شود، ضمن اینکه تعامل برهانی با تیم فوتبال تعامل ناموفقی بوده است.

دانش عنوان کرد: حق مربیان بومی که کارنامه درخشانی دارند از سوی شهرداری نادیده گرفته شده است، بنده معتقدم که باید از ظرفیت و دانش مربیان بومی به‌درستی استفاده شود و برای هدایت این تیم مربیان بومی در اولویت باشند.

وی در پایان تصریح کرد: مدیران شهرداری باید در انتخاب سرمربی باشگاه شهرداری بندرعباس حساسیت به خرج داده و از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *