آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حالا خوب شد آقای خیابانی؟

واکنش قهرآمیز برانکو به سوالات پیاپی و بی‌ربط جواد خیابانی در مورد کیفیت استقلال و سرنوشت این تیم، حاشیه عجیب تلویزیونی در پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بود.

بازخبر /  واکنش قهرآمیز برانکو به سوالات پیاپی و بی‌ربط جواد خیابانی در مورد کیفیت استقلال و سرنوشت این تیم، حاشیه عجیب تلویزیونی در پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بود.

واقعیت آن است که خیابانی سال‌هاست با تمرکز پایین سوالات عجیب‌وغریب زیادی از میهمانانش می‌پرسد که در اغلب اوقات حجب و حیای حضوری جامعه ما مانع از برخورد متناسب آنها می‌شود.

در این سال‌ها از این موارد زیاد داشته‌ایم. مثلا او یک بار همین اواخر از بیژن ذوالفقارنسب پرسید: «به نظر شما کی‌روش بیشتر مدافع به جام‌جهانی می‌برد یا هافبک یا مهاجم؟»

فکرش را بکنید چنین سوالی در این سطح از برنامه‌سازی چه جایگاهی می‌تواند داشته باشد؟ حالا اما برانکوی اروپایی بدون تعارف واکنش متناسبی به پرسش‌های نامربوط خیابانی نشان داد تا شاید او از این به بعد کمی بیشتر دقت کند.

بانک ورزش

پسندیدم(16)نپسندیدم(9)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *