آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دانشور :در انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان هیچ نقشی نداریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: این اداره کل در انتخابات هیئت فوتبال استان هیچ نقشی ندارد و مطیع قانون است.

بازخبر ، غلامعلی دانشور در خصوص شائبه‌های موجود پیرامون انتخابات هیئت فوتبال استان هرمزگان، افزود: انتخابات هیئت فوتبال در هر استانی با سایر هیئت‌های ورزشی متفاوت است و در اساسنامه  دبیر هیئت فوتبال همه‌کاره است و برگزارکننده انتخابات محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات هیئت فوتبال دخالتی ندارد، تصریح کرد: برای احراز صلاحیت کمیته سه نفره ای شامل دبیر هیئت، نماینده حقوقی انتخاب‌شده از سوی مجمع و نماینده اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد و صلاحیت‌ها را موردبررسی قرارداد.

دانشور در خصوص اعتراض دو نامزد صلاحیت شده در خصوص حکم کارگزینی، خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه حکم کارگزینی نیاز است و حتی از فدراسیون فوتبال استعلام شد که آن‌ها بر این مورد تأکید داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه از آرزوهایم حضور کناری و معصومی در انتخابات بود، اضافه کرد: این دو عزیز از خدمتگزاران ورزش بوده و باعث افتخار استان هستند اما قانون مانع حضورشان شده و بنده دخالتی در این امر نداشته‌ام.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چگونه در اصفهان برای ریاست آن هیئت برخی چشم‌پوشی‌ها صورت گرفته اما در هرمزگان این امر رعایت نمی‌شود، افزود: اینکه در اصفهان تخلفی صورت گرفته یا خیر ارتباطی به بنده ندارد و باید مسئولان آن استان پاسخگو باشند.

منبع : ایسنا

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *