آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دردسر بزرگ یک استقلالی پس از پاسخ منفی به نکونام

مدافع فصل قبل استقلال هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

بازخبر/عارف غلامی یکی از نفراتی بود که در لیست ابتدایی جواد نکونام قرار نداشت ولی پس از عدم جذب مدافعان مورد نظر سرمربی استقلال وارد لیست او شد. با این حال مدافع فصل گذشته استقلال در مذاکره با مدیران این باشگاه حاضر به عقب‌نشینی از مبلغ مورد نظر خود نشد و همین موضوع باعث شد قراردادش تمدید نشود.

در این بین غلامی مدتی قبل مدعی شد با یک تیم خارجی پیش‌قرارداد امضا کرده و اگر تا ۵ روز با استقلال قرارداد نبندد دیگر شانسی برای جدایی از آن‌ تیم خارجی نخواهد داشت. با این وجود علی‌رغم اینکه چند هفته از استوری غلامی می‌گذرد هنوز خبری از تیم جدید او نیست و تنها شایعاتی مبنی بر مذاکره‌اش با یک تیم در سری بی ایتالیا به گوش رسید.

در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص بازگشت غلامی به استقلال هم مطرح شده ولی با توجه به پر بودن سقف بودجه این باشگاه و عملکرد نسبتا خوب مدافعان، بعید است شماره ۵ فصل گذشته آبی‌ها شانسی برای بازگشت داشته باشد. حتی شماره پیراهن او هم به آرمین سهرابیان رسیده است. باید دید در نهایت غلامی فصل آینده در چه تیمی حضور خواهد داشت./خبرآنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *