آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

صحبت‌های تند علیرضا بیرانوند پس از دیدار با تراکتور

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس از مدیرعامل و هیأت مدیره این باشگاه انتقاد کرد.

بازخبر/علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در خصوص مشکلات این تیم اظهار داشت: در ابتدا برد را به هواداران تبریک می‌گویم. به هواداران تراکتور هم تبریک می‌گویم که امروز سنگ تمام گذاشتند. ما صحنه‌ای بی‌احترامی ندیدیم. ان‌شاءالله که سال خوبی داشته باشند. درباره مشکلات پرسپولیس هم باید بگویم ما چند بازیکن اینجا هستیم و همه صحبت‌های وحید امیری صحبت همه بازیکنان است.

وی افزود: تیمی که سال گذشته سه قهرمانی آورد انتظار استقبال خوب دارد اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و هیأت مدیره و رضا درویش به عنوان مدیرعامل را از اول فصل ندیدیم. ما او را ندیدیم که حداقل در تمرین یکبار حضور پیدا کند و به بازیکنان خسته نباشید بگوید. بچه‌های پرسپولیس از جان و دل مایه می‌گذارند و تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. همه از بیرون نگاه می‌کنند که انگار شرایط پرسپولیس خوب است اما اینطور نیست. همه تیم‌ها تا الان 15 درصد از قراردادشان را پرداخت کردند اما بچه‌ها ما هیچ پولی نگرفتند. ما یاد گرفتیم که وقتی وارد حاشیه نمی‌شویم و تمرکزمان روی تمرین است کار خودمان را پیش می‌بریم.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: بچه‌های ما یاد گرفتند که اعتصاب نکنند و اینطور نباشد که پنج روز تمرین نکنند. هر کسی جای بچه‌های ما بود شاید دو هفته تمرین نمی‌کرد و اعتصاب می‌کرد. ما می‌توانستیم این کار را انجام دهیم چون فصل قبل سه قهرمانی آوردیم و می‌شد از این مسئله استفاده کنیم اما دنبال این چیزها نیستیم و برای همین است که پرسپولیس هر سال مدعی قهرمانی است. امیدوارم اعضای هیأت مدیره و آقای درویش را فردا در تمرین ببینیم.

بیرانوند گفت: درویش زحمت می‌کشد اما ما تا الان چیزی ندیدیم. امیدوارم او فردا به تمرین بیاید. شاید شرایط مالی خوب نباشد اما او مدیرعامل است و حرف بزند و به بچه‌ها قول بدهد. برخی از بازیکنان 30 درصد از آپشن را طلب دارند. در فصل جدید ما هزار تومان هم نگرفتیم. همه تیم‌ها تا الان حدود 20 درصد پول داده‌اند اما باشگاه پرسپولیس این کار را نکرد./فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *