آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شوک به تیم ملی فوتبال با تهدید کلیدی‌ترین بازیکن!

شایعات زیادی در مورد احتمال حضور سعید عزت‌اللهی در تیم‌های ایرانی در طول هفته‌های گذشته وجود داشت.

بازخبر/هنوز یک نیم‌فصل از قرارداد عزت‌اللهی با وایله بلدکوب باقی است و این آخرین پنجره‌ای بود که باشگاه دانمارکی می‌توانست با فروش عزت‌اللهی کسب درآمد کند. با این حال مدیران وایله رقم بالای یک میلیون یورو را برای صدور رضایتنامه این بازیکن درخواست کردند که در توان باشگاه‌های ایرانی نبود.

مشتریان سعید، دل خوش کردند به اینکه او در زمستان آزاد می‌شود و به صورت رایگان از دانمارک بیرون می‌آید، اما گویا مدیران وایله نقشه دیگری برای این بازیکن کشیده‌اند. آنها مطابق یک فرمول دیرآشنا، عزت‌اللهی را تهدید کرده‌اند که یا قرارداد جدیدی می‌بندد و یا تا پایان نیم‌فصل نیمکت‌نشین خواهد شد. بسیاری از تیم‌ها از همین فرمول برای تحت فشار قرار دادن بازیکنان خود استفاده می‌کنند و گویا حالا سعید هم گرفتار این ماجرا شده است.

هافبک ایرانی در اولین بازی فصل جدید لیگ دانمارک در فهرست وایله قرار نگرفت تا شرایط عجیبی پیدا کند. در صورتی که این سیاست ادامه بیابد و عزت‌اللهی چند ماه نیمکت‌نشین شود، ضرر اصلی متوجه تیم ملی خواهد شد؛ مجموعه‌ای که در زمستان باید راهی جام ملت‌های آسیا شود و ممکن است یکی از کلیدی‌ترین بازیکنانش را کاملا ناآماده و دور از فرم به قطر ببرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *