آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

عجیب اما واقعی؛ پاری‌سن‌ژرمن با امباپه خداحافظی کرد

کیلیان امباپه از ترکیب پاری سن ژرمن برای تور پیش فصل ژاپن کنار گذاشته شد.

بازخبر/به نقل از اکیپ، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای اردو آماده‌سازی پیش فصل راهی کشور ژاپن می‌شود و چند دیدار دوستانه نیز در این کشور برگزار می‌کند.

در حالی که امباپه در اولین بازی دوستانه پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن حضور داشت و موفق به گلزنی نیز شده بود، حالا سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن در یک اقدام جنجالی و در میان تعجب همگان تصمیم گرفت تا نام او را در فهرست کاروان تیم برای سفر به ژاپن قرار ندهد تا او را تحت فشار قرار دهد.

پاری سن ژرمن متقاعد شده است که امباپه در حال حاضر قراردادی برای پیوستن به رئال مادرید در پایان فصل دارد. ظاهرا پاریسی‌ها اجازه بازی مجدد برای این بازیکن ۲۴ ساله را نخواهند داد و او را در اختیار خریداران علاقه مند قرار می‌دهند.

امباپه مدت‌هاست که گفته قصد ندارد پس از پایان قرارداد فعلی خود که تابستان آینده منقضی می‌شود در پاریس بماند. اما پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد کاپیتان تیم ملی فرانسه مجانی از این تیم جدا شود و اکنون به دنبال جبران حداقل ۱۸۰ میلیون یورو (۱۶۶ میلیون پوند/۱۹۴ میلیون دلار) است که در سال ۲۰۱۷ برای این بازیکن خرج کرد.

انتظار می‌رود مقصد بعدی ستاره فرانسوی رئال مادرید باشد. کهکشانی‌ها به دنبال جایگزین برای کریم بنزما، برنده توپ طلا هستند که ماه گذشته راهی الاتحاد عربستان شد. اما به جز مادرید چند باشگاه دیگر نیز شرایط امباپه را دنبال می‌کنند.

پاری سن ژرمن پیشنهاداتی را برای این بازیکن ارائه خواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد امباپه فصل آینده خارج از پارک دو پرنس بازی کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *