آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سومین جشنواره عکس “خنکای لور” برگزار می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بندرعباس از برگزاری سومین جشنواره عکس “خنکای لور” با موضوع فضای سبز و مبلمان شهری خبر داد.

بازخبر/مصطفی خادم صبح امروز(۲۳ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: به همت این سازمان و همزمان با آغاز سال نو و فصل بهار  مسابقه عکس با مضمون گل‌های فصلی و گونه های گل‌دار، المان و مبلمان شهری و زیباترین منظر شهری سطح شهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش موبایلی و حرفه ایی برگزار می شود عنوان کرد: منظور از عکس های موبایلی، تصاویری است که با موبایل یا دوربین های دیجیتالی گرفته می شوند، و عکس حرفه ای هم تصاویری هست که با دوربین های حرفه ای ثبت شده باشد.

خادم ادامه داد: هر عکاس می‌تواند برای شرکت در جشنواره در دو بخش موبایلی و حرفه ایی با ارسال حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ اثر شانس خود را برای برتری امتحان کند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس تصریح کرد: عکس های ارسالی بدون تغییرات و اصلاحات نرام افزاری و باید در فرمت Jpg و یا Jpeg و در حجم حداقل سه مگابیت و حداکثر ۱۵ مگابیت (۵۰۰۰*۳۵۰۰ پیکسل) ارسال شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرستنده عکس به عنوان صاحب اثر شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد:  شرکت برای کلیه علاقمندان و عکاسان آزاد بوده و کلیه شرکت کنندگان بایستی مشخصات کامل خود را بهمراه اثر ارسال کنند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: از آنجایی که سازمان سیما منظر به عنوان برگزار کننده و دبیرخانه این جشنواره محسوب می‌شود، تصمیم گیری در مورد کلیه مسائل پیش بینی نشده در آیین نامه بر عهده دبیرخانه جشنواره بوده و همچنین این دبیرخانه حق استفاده از آثار برتر را تالیفات، پوسترها و غیره با ذکر نام صاحب اثر خود محفوظ می دارد.

خادم با اعلام شماره تماس دبیرخانه برگزاری مسابقات به شماره ۰۷۶۳۳۷۵۷۹۶۵ گفت: علاقمندان شرکت در این مسابقه از تاریخ ۲۰ اسفندماه جاری لغایت ۲۰ فروردین ماه نسبت به ارسال آثار خود به آدرس اینترنتی  smfazayesabz@bandarabbas.ir اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری واقع در کوی آزادشهر_ خیابان شهید تندگویان_ کوچه هرمزگان ۲ است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *