آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل ایزوایکو خبرداد

ساخت ۱۵ سکوی نفتی و گازی در ایزوایکو/۳ سکوی نفتی در مراحل پایانی ساخت

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایرانبا اشاره به اینکه اکنون ایزوایکو به بزرگترین مجتمع سکوساز کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: یش از این سکوها در خارج از کشور ساخته می‌شد، اما اکنون به دست متخصصان کشور و براساس استانداردهای بین المللی ساخته می‌شود.

بازخبر/ حمید رضاییان اصل در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سه سکوی نفتی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس، با ۵۰ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است، اظهار کرد: ظرفیت تولید هر سکو روزانه ۲۵ هزار بشکه نفت خام است و تلاش می‌شود سکوهای نفتی تا یک سال آینده ساخته شود.

وی با بیان اینکه وزن هر سکو بین هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۷۰۰ تن است و در ۴۰ کیلومتری جزیره هنگام نصب می‌شود، اظهار کرد:  پیش از این سکوها در خارج از کشور ساخته می‌شد، اما اکنون به دست متخصصان کشور و براساس استانداردهای بین المللی ساخته می‌شود.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) با اشاره به اینکه چند ماه گذشته نیز سکوی نفتی هندیجان با موفقیت در ایزوایکو ساخته و در آب‌های کشور نصب شد، اضافه کرد: تاکنون ۱۵ سکوی نفتی و گازی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ایزوایکو به بزرگترین مجتمع سکوساز کشور تبدیل شده است، عنوان کرد: علاوه بر ساخت کشتی، شناورهای بزرگ و اقیانوس پیما، تعمیرات انواع کشتی نیز از ظرفیت‌های متخصصان شرکت ایزوایکو است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *