توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

برخورد جدی با انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس از پلمپ انبارهای ضایعاتی غیرمجاز با هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس خبر داد.

بازخبر/امید کاردانی صبح امروز(ششم اسفندماه) در حاشیه بازدید شهری، از فعالیت متعدد انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در شهر به عنوان یک معضل جدی یاد کرد و گفت: در شهر بندرعباس تنها ۱۰ دفتر انبار ضایعاتی با مجوز رسمی از صنف فعالیت دارند و مابقی انبارهای فعال، بدون مجوز در سطح شهر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این انبارهای غیرمجاز آسیب زیادی به شهر، زیرساخت‌ها، وجهه اجتماعی محلات و غیره وارد می‌کند، افزود: در موارد متعددی، منحول‌های فاضلاب، سطل‌های زباله و موارد متعدد دیگر از این انبارها کشف شده است.

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس از مشاهده اموال سرقتی در این انبارها خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌‎های اصلی دستگاه قضا، پلیس و مجموعه شهرداری، این است که انبارهای ضایعاتی غیرمجاز تعیین تکلیف شوند.

کاردانی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با رئیس اتحادیه صنف مربوطه انجام شده و قرار است فقط دفاتر این مراکز در شهر فعالیت داشته باشند و انبارها به نقطه مشخصی در خارج از شهر منتقل شوند.

این مقام مسئول از شناسایی ۱۷۰ انبار غیرقانونی و فاقد مجوز خبر داد و تصریح کرد: عمده این انبارها توسط اتباع بیگانه مدیریت می‌شوند.

وی در انتها با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ انبار ضایعاتی غیرمجاز بر اساس رای کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس پلمپ شده است، گفت: با توجه به همکاری پلیس اماکن عمومی و دستگاه قضایی، ساماندهی این مراکز یکی از برنامه‌های جدی کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس است.

کاردانی با تاکید بر اینکه نظارت جدی پس از پلمپ انبارها وجود دارد تا شاهد بازگشایی مجدد آنها نباشیم، عنوان کرد: فک پلمپ غیرقانونی، شش ماه تا یک سال حبس را برای مالک مجموعه به دنبال دارد.

به گزارش ایسنا، معاون دادستان، رئیس و دو عضو شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و دبیر کمیسیون بند ۲۰ اعضای این کمیسیون هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *