آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

طرح طبقه بندی مشاغل، منجر به ایجاد عدالت و همسان سازی حقوق کارکنان می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌های دارای شرایط، منجر به ایجاد عدالت و همسان سازی حقوق کارکنان می شود.

بازخبر/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌های دارای شرایط، منجر به ایجاد عدالت و همسان سازی حقوق کارکنان می شود.هادی ابراهیمی شب گذشته (۱۹ بهمن ماه) در نشست با مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس افزود: این شرکت بعنوان یک واحد تولیدی و صنعتی بزرگ، نقش مهمی در تولید، درآمد، اشتغال و استقلال و شکوفایی دارد و پیشگامی این شرکت در مقابله با تحریم ها ستودنی است.

وی اظهار کرد: تمامی آثار اقتصادی و اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس در سطح استان قابل مشاهده است و این شرکت علاوه بر تولید، به نیروی انسانی بعنوان سرمایه اجتماعی توجه  خاصی دارد.

به گفته‌ی ابراهیمی، ایجاد اشتغال برای ساکنین استان، پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، کاهش حوادث، ارزیابی ریسک، نظارت بر عملکرد پیمانکاران، اجرای فعالیتهای اجتماعی و ارایه امکانات رفاهی نشان از پیشتاز بودن این شرکت در تمام فعالیتها دارد که منجر به کسب عناوین مختلفی برای این شرکت شده است.

وی همچنین از مجموعه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار این اداره کل بعنوان یک ظرفیت برای آموزش نیروهای ایمنی نام برد و گفت: این مجموعه همراه با بازرسان کار در راستای آموزش های ایمنی در جهت صیانت از نیروی کار، آمادگی همکاری با این شرکت را دارد.

همچنین مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در سال ۹۱ طرح طبقه بندی را در  شرکت اجرا کردیم و این نیاز به بروز رسانی داشت.

هاشم نامور افزود:  در جهت صیانت از نیروی کار، سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر از کارگران پیمانکاری شرکت‌های مختلف در شرکت نفت تبدیل وضعیت شده و قرارداد آنها مستقیم با خود شرکت منعقد شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح طبقه بندی برای این گروه نیز در دست اجرا است و به زودی نیز اجرایی خواهد شد که این امر موجب  همسان سازی حقوق و اجرای عدالت و امنیت شغلی کارکنان می شود.

وی اظهار کرد: این شرکت توجه به منابع انسانی که بعنوان سرمایه هر سازمان محسوب می شوند را مورد توجه قرار داده و با توجه به اینکه این شرکت تابع قوانین کار است، ارتباط تنگاتنگی بین اداره تعاون و کار و شرکت در جهت احقاق حقوق کارکنان وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در پایان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس به جهت اجرای طرح طبقه بندی مشاغل با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *