آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده هرمزگان در مجلس:

باید نگاه‌مان به ظرفیت توریست درمانی هرمزگان معطوف شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سرانه استفاده از تخت های بیمارستانی، هنوز باید هرمزگان گام های بلندتری بردارد و تا رسیدن به به متوسط کشور فاصله داریم.

بازخبر/احمد مرادی صبح امروز در آئین بهره برداری از ۳۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان هرمزگان، با بیان اینکه به استان هرمزگان در حوزه بهداشت و درمان خوشبین و امیدوار هستیم، عنوان کرد: در حوزه سرانه استفاده از تخت های بیمارستانی، هنوز باید هرمزگان گام های بلندتری بردارد و تا رسیدن به به متوسط کشور فاصله داریم.

وی اضافه کرد: استان هرمزگان استانی همجوار با دو کشور عمان و امارات عربی است و بعضا با مراوداتی که با این کشور ها داریم متوجه می شویم که آن ها به  دنبال بهانه ای هستند تا به استان ما جهت استفاده از ظرفیت بهداشت و درمان مراجعه کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اگر بتوانیم از این فرصت و و ظرفیت استفاده کنیم گام بزرگی برداشته ایم، خاطرنشان کرد: در غرب استان ظرفیت خوبی از جهت خیرین وجود دارد و شرق استان که دارای مناطق محروم است می توان با داشتن حداقل سه دانشگاه علوم پزشکی از ظرفیت های موجود استفاده کرد و بهداشت پیشرفته را برای مردم استان و تمام مردم ایران داشته باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *