آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پرداخت تسهیلات حمایتی به بنگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از بنگاههای ورزشی به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، تسهیلات حمایتی به این بنگاه‌ها پرداخت می شود.

بازخبر/هادی ابراهیمی شب گذشته(هفتم دی ماه) در بازدید از باشگاه‌های ورزشی شهرستان بندرعباس، افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا  فعالیت بسیاری از اماکن و باشگاه های ورزشی، استخرهای سرپوشیده، مجموعه های ورزشی، پارک های آبی و … دچار آسیب شدند و به دنبال استمرار تعطیلی این دسته واحدها و متضرر شدن صاحبان این کسب و کارها، ستاد ملی مقابله با کرونا در دستورالعمل جدید، تمهیداتی جهت پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا برای واحدهای  آسیب دیده از کرونا در این بخش در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط، مدیران باشگاه‌ها و موسسین اماکن ورزشی تا پایان دی‌ماه جاری برای دریافت تسهیلات کرونا می توانند در سامانه کارا ثبت نام و از تسهیلات پیش بینی شده استفاده کنند.

وی  گفت: میزان این تسهیلات در حوزه های مختلف ورزشی، به تناسب افرادی که در آن کسب و کار فعالیت می کنند، است که نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت پرداخت اقساط ۲۴ ماهه  و بازپرداخت اقساط از ابتدای خرداد ۱۴۰۰ است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *