آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۹۳ بهبود یافته دارای اعتیاد در بندرعباس به شهرهای خود بازگشتند

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اعلام این خبر گفت: این افراد با رعایت نکات بهداشتی توسط ۴ دستگاه اتوبوس به شهرهای خود فرستاده شدند.

بازخبر/اسماعیل موحدی نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: تیمی متشکل از شهرداری بندرعباس و نیروی انتظامی ، بهبود یافتگان غیربومی را در این سفر همراهی می کنند و پس از رسیدن به شهرهای مبدا ، آن ها را به خانواده هایشان و یا مراکز مربوطه تحویل می کند.

وی بیان کرد: بازگشت معتادان بهبود یافته به دامان خانواده هایشان، امید بخشی به زندگی و حفظ سلامت و امنیت شهروندان هرمزگانی از اهداف اجرای طرح درمان و ارجاع معتادان به شهرهای محل سکونت شان است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: شهرداری بندرعباس براساس مسئولیت های اجتماعی خود همواره معتادان پُرخطر را از سطح معابر جمع آوری و برای انجام مراحل درمان تحویل مراکز ترک اعتیاد می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس  اظهار کرد: سالانه معتادان و متکدیان زیادی از نقاط مختلف کشور روانه کلانشهر بندرعباس می شوند و ضمن به خطر انداختن امنیت و سلامت شهروندان، چهره شهر را هم نازیبا کنند.

وی یادآور شد: طرح های جمع آوری، درمان و ارجاع معتادان متجاهر در بندرعباس با حمایت استاندار، معاون سیاسی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس، مقامات قضایی و انتظامی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اداره کل بهزیستی و دیگر دستگاه های مسئول انجام می شود.

این مقام مسئول در حوزه خدمات شهری گفت: شهرداری بندرعباس با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده در سال های گذشته تعدادی از بهبود یافتگان بومی را در محل های مناسب به کار گرفت و زمینه اشتغال آنان را فراهم کرد.

موحدی نژاد در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده معتادان و متکدیان پُرخطر در محلات و یا سایر نقاط شهر به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *