آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

نگرانی برای تامین میوه ایام پایانی سال در هرمزگان وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: میوه ایام پایانی سال با همکاری بخش خصوصی درحال ذخیره سازی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بازخبر/ خلیل قاسمی صبح امروز(۲۲ آذرماه) در یست و سومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، افزود: نقطه ضعف اجرای طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی با توجه به جابجایی اجرای طرح در وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، بدلیل فرصت سوزی در تامین و ذخیره مناسب میوه باعث تحمیل هزینه های مضاعف به دولت و به تبع به مصرف کنندگان شد.

وی ادامه داد: نقطه قوت اجرای این طرح می توان به توزیع اقلام ذخیره شده در زمان افزایش تقاضا اشاره کرد که باعث جلوگیری از افزایش قیمت و سو استفاده افراد فرصت طلب در زمان افزایش تقاضا می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان میزان نیاز میوه ایام پایانی سال در استان را ۳۵۰ تن سیب درختی زرد، ۳۵۰ تن سیب درختی قرمز و ۵۰۰ تن پرتقال والنسیا جنوب اعلام کرد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ستاد تنظیم بازار استان از اجرای طرح توزیع میوه و مرکبات در ایام پایانی سال، حمایت از تولید داخل، باغداران و همچنین حمایت ویژه از مصرف کنندگان است.

قاسمی در پایان گفت: میوه ایام پایانی سال با همکاری بخش خصوصی درحال ذخیره سازی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و عرضه این محصولات با کیفیت و با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در بیست و سومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، تامین سیب درختی به عهده بخش خصوصی، تامین پرتقال به عهده جهاد کشاورزی و همچنین نظارت و توزیع بر این اقلام به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محول شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *