آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نخستین سامانه هوشمند خدمات تخصصی آب کشور راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: “سامانه هوشمند خدمات تخصصی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان” به عنوان نخستین استان در کشور از این خدمت الکترونیک بهره می برد.

بازخبر/  هوشنگ ملایی روز گذشته(۱۸ آذرماه) در آئین راه اندازی سامانه هوشمند خدمات تخصصی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، افزود: در این سامانه مردم بدون مراجعه حضوری می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس Hrrw.ir از خدمات الکترونیک بهره مند می‌شوند، اضافه کرد: افزایش سرعت پاسخگویی، کاهش هزینه‌ها و کاهش رفت و آمد از مهمترین مزایای این سامانه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان بیان کرد: ثبت درخواست، پیگیری پرونده و گردش کار، بارگذاری مدارک، امکان پرداخت اینترنتی، رسیدگی به شکایات و مشاهده وضعیت مالی از جمله خدمات میز خدمات الکترونیکی این شرکت است.

ملایی با اشاره به اینکه هرمزگان نخستین استان در کشور است که این خدمات الکترونیک در آن راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه خدمات دهی به بهره برداران ۲۴ ساعته می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان نیز بر اساس تکالیف قانونی و آسیب‌شناسی‌های انجام شده در سطح شرکت، ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری را به عنوان استان پایلوت در دستور کار قرار داد.

این مقام مسئول عنوان کرد: اینگونه ساز و کار ارائه خدمات نمونه مناسبی است که برای تمام استان‌های کشور قابل اجرا است و می‌تواند الگوی مناسبی محسوب شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *