آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان:

دریا در مناطق غربی هرمزگان متلاطم است/تاثیرات سامانه بارشی پدیدار می‌شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با نزدیکی یک موج بارشی از ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان و برخی نقاط غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

بازخبر/مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی روز جاری در مناطق غربی استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با نزدیکی یک موج بارشی از ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان و برخی نقاط غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

حمزه نژاد اضافه کرد: از اوایل شب و طی روز دوشنبه تاثیرات این سامانه بارشی در سایر مناطق استان مورد انتظار است و به تدریج از ساعات صبح سه شنبه از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

وی عنوان کرد: دریا طی امروز در مناطق غربی  استان کمی متلاطم است، توصیه می شود با توجه به وقوع بارندگی در ساعات بعدازظهر و شب در محدوده جزایر غربی، شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه روز دوشنبه خلیج فارس و تنگه ی هرمز با وزش باد نسبتا شدید شمال غربی نسبتا مواج خواهد شد، اظهار کرد:  از لحاظ دمایی از فردا  کاهش نسبی دما در طول روز  مورد انتظار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *