آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرماندار شهرستان پارسیان:

وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است

فرماندار شهرستان پارسیان با بیان اینکه وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است، تصریح کرد: در این بحران سوم، نیازمند کمک و همیاری بیشتر اصناف هستیم چرا که اصناف از لحاظ کمی حجم وسیع و گسترده‌ای دارند.

بازخبر/ مجتبی رضاپور ، از اعمال محدودیت های جدید ویژه کرونایی در شهرستان پارسیان خبر داد و افزود: این اعمال محدودیت ها ویژه کرونایی بنا بر تصمیم ستاد مدیریت کرونای استان و شهرستان پارسیان به دلیل موقعیت ویژه و استراتژیک شهرستان پارسیان و قرار گرفتن آن در وضعیت قرمز است.

فرماندار شهرستان پارسیان ضمن تاکید بر اینکه با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می کنند، به شدت برخورد می شود، تصریح کرد: تمامی مراسمات عروسی، ترحیم و دیگر مناسبت‌ها که موجب تجمع افراد می شود، لغو و با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه گرفتار این ویروس منحوس هستیم و متأسفانه آمار در شهرستان پارسیان بسیار بالا رفته، مجبور هستیم که محدودیت‌های جدیدی برای فعالیت واحدهای صنفی در نظر بگیریم.

رضاپور با بیان اینکه وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است، تصریح کرد: در این بحران سوم، نیازمند کمک و همیاری بیشتر اصناف هستیم چرا که اصناف از لحاظ کمی حجم وسیع و گسترده‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه منحنی کرونا و تعداد بیماران بستری و افراد با حال وخیم طی یک هفته گذشته در هرمزگان رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: میزان مرگ و میر مبتلایان به کرونا در این استان در چند روز گذشته نتیجه رفتارهای سه تا چهار هفته گذشته و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است.

این مقام مسئولادامه داد: با این گستره از شیوع بیماری که شاهد آن هستیم هیچ گروهی مصون از ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا نیست و از همین رو رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و همچنین حفظ فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم و حیاتی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *