آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس:

مراجعه زود هنگام افراد مشکوک به مراکز تشخیص کرونا ضروری است

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: اگر افراد در صورت‌ داشتن‌ علائم در کمترین زمان ممکن به مراکز تشخیصی ‌بیماری کووید مراجعه کنندهم در قطع زنجیره انتقال و هم در روند درمان و بهبودی بسیار مهم خواهد بود.

بازخبر/ دکتر یحیی میرزاده  با اشاره به آماررو به افزایش بیماری کرونا دربندرعباس در هفته های اخیر، گفت: همچنان زدن ماسک، شستشوی دست‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را توصیه می کنیم تا بتوانیم روزهای کم خطری از نظر بروز بیماری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توجه و رعایت بهداشت فردی می‌تواند یکی از مهمترین راهکارهای مهم و پیشگیرانه از بروز بیماری کووید ۱۹ باشد، تصریح کرد: درخواست مرکز بهداشت بندرعباس از مردم فهیم شهرستان بندرعباس رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم جشن، شادی، دورهمی و… در این زمان است تا بتوانیم این پیک را به خوبی پشت سربگذاریم.

وی زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در اماکن شلوغ همچون بازارها، سازمان ها، دفاتر ارایه خدمت، حمل و نقل عمومی و… ضروری دانست و عنوان کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری به بازارها، فضاهای عمومی و حتی روستاها خودداری کنند زیرا همین ترددهای غیر ضروروی می تواند موجب انتقال ویروس از نقاط آلوده به نقاط سالم شهر یا روستا باشد.

میرزاده بیان کرد: اصنافی که مجوز فعالیت دارند باید نکات بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کنند و درصورت عدم رعایت پروتکل ها بدون در نظرگرفتن تعارف با آنها برخورد شدیدی می شود و اصناف باید به کسانی که در هنگام خرید و دریافت خدمات از ماسک استفاده نمی کنند آموزش و تذکر لازم را ارائه کنند.

رئیس مرکزبهداشت شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادخوراکی شهرستان بیشتر شده است و با اصنافی که موارد بهداشتی و پروتکل ها را رعایت نمی کنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *