آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
یک کارشناس مسایل بین‌الملل پاسخ داد

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین “غلامعلی ارجمند” به عنوان مشاور عالی و مسئول نظارت و رسیدگی بر امور نهادهای مرتبط با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان منصوب شد.

بازخبر/ حجت الاسلام والمسلمین “محمد عبادی زاده”، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در حکمی حجت الاسلام والمسلمین “غلامعلی ارجمند” را به عنوان مسئول نظارت و رسیدگی بر امور نهادهای مرتبط با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان منصوب کرد.

در متن حکم نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان آمده است:

“به موجب این ابلاغ جنبعالی به عنوان مشاور عالی اینجانب و مسئول نظارت و رسیدگی بر امور نهادهای تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان (بنیاد غدیر، بنیاد مهدویت، بنیاد نهج البلاغه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت، ستاد اقامه نماز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شورای فرهنگ عمومی) و سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی به نمایندگی از اینجانب منصوب می گردید. امید است در پرتو عنایت حضرت ولی عصر(عج) در امور محوله موفق باشید.”

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین “غلامعلی ارجمند” ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان را در سابقه فعالیت خود دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *