آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد

ثبت متوسط روزانه ۲ فوتی کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۴ مورد فوتی داشتیم که هفته قبلش ۱۳ مورد مورد بود و به طور متوسط روزانه ۲ فوتی داشتیم، بیان کرد: شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و حاجی آباد در وضعیت قرمز قرار دارند.

بازخبر/   دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(۱۷ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در شبانه روز گذشته، ۳ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۸۵۲ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعان در هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است و قطعاً در ۲ هفته آینده شاهد افزایش در بیماران آی سی یو خواهیم بود، تصریح کرد: در هفته گذشته ۳۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کووید استان بستری شدند که از این شمار ۴۱ بیمار جدید در بخش‌های ویژه و آی سی یو منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: روزانه ۶ بیمار کرونایی بستری می‌شوند که از این شمار ۲ بیمار بخش آی سی یو منتقل می‌شود و از دستگاه‌های تنفسی استفاده می‌کند.

فرشیدی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۴ مورد فوتی داشتیم که هفته قبلش ۱۳ مورد مورد بود و به طور متوسط روزانه ۲ فوتی داشتیم، بیان کرد: شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و حاجی آباد در وضعیت قرمز قرار دارند و باید دستورالعمل‌های بهداشتی را شدیدتر رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه بیماران اگر علائم پیدا کردند حتما و زود هنگام به مراکز درمانی مراجعه کنندو کسانی که زود مراجعه می‌کنند راحت و سریعتر درمان می‌شوند، اظهار کرد: کسانی که علایمی همچون گلودرد، سردرد، تنگی نفس و کوفتگی داشتند پس از مراجعه به پزشک حتما خود و خانواده اش ۱۴ روز قرنطینه خانگی باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: از مردم انتظار داریم همچنان همانند گذشته همکاری کنند تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان و موارد بد حال و مرگ و میر در هرمزگان باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *