آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مرادی در واکنش به برکناری رئیس هیات والیبال هرمزگان:

نظر جمعی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اعلام می‌شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا سه روز آینده نظر کلی اعضای مجمع نمایندگان در خصوص جابجایی رئیس هیات والیبال هرمزگان بیان می شود.

احمد مرادی  افزود: طبق وعده ای که به جامعه والیبال در خصوص پیگیری  علت تغییر رئیس هیات والیبال استان هرمزگان و اینکه این موضوع قانونی بوده یا خیر، روز گذشته (۲۷ مهرماه) با تمامی اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در این خصوص صحبت های لازم بعمل آمده و اعضای مجمع نمایندگان نیز  قرار شد از طریق فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان پیگیری  و دلایل این جابجایی را جویا شوند.

مرادی با اشاره به اینکه حداکثر تا سه روز آینده نظر نهایی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اعلام می شود، تصریح کرد: در این دوره سعی شده  تمامی تصمیمات به صورت گروهی انجام و به صورت واحد بیان شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور حتم کار گروهی از قدرت و نفوذ بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم تمامی زوایای این موضوع را پیگیری و نتایج حاصل این بررسی را به صورت شفاف و بدون واسطه با مردم بیان کنیم.

وی در پایان گفت: به طور حتم جامعه ورزش استان در شرایط کنونی نیاز به آرامش دارد و امیدوارم بتوانیم در مسیری گام برداریم که در هفته تربیت بدنی و ورزش این آرامش در تمامی رشته ها حکمفرما شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *