آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:

شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد در محدوده تنگه هرمز خودداری کنند

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد به ویژه در ساعات صبح تا ظهر امروز خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان اتخاذ شود.

بازخبر افزود: طی امروز در ساعات صبح تا ظهر در برخی نقاط شرقی هرمزگان افزایش سرعت باد شمال شرقی و در ساعات بعد از ظهر نیز در جزایر غربی استان افزایش سرعت باد شمال غربی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: طی ساعات بعد از ظهر امروز دریا در محدوده جزایر غربی استان به سمت مناطق فرا ساحلی خلیج فارس با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی مواج خواهد بود و توصیه می‌شود که شناورهای سبک از تردد دریایی در این نواحی خودداری کنند.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: طی ساعات صبح تا ظهر امروز نیز در برخی نقاط شرقی هرمزگان افزایش سرعت باد شمال شرقی پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر امشب و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با تاثیر زبانه‌های سامانه پرفشار در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در مناطق دریایی تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی پیش بینی می‌شود که در مناطق خشکی سبب خیزش گردوخاک و در مناطق دریایی سبب مواج شدن دریا و اختلال در ترددهای دریایی به ویژه در محدوده تنگه هرمز خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان بیان کرد: توصیه می‌شود که شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد به ویژه در ساعات صبح تا ظهر خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان اتخاذ شود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه طی این مدت سرعت وزش باد به ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به ۱۵۰ سانتی متر می‌رسد، اظهار کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا هوای نسبتا گرمی در سطح استان خواهیم داشت، اما از اواسط هفته جاری کاهش نسبی دمای کمینه در اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *