آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۴۰ هزار بسته غذایی در اختیار قشرهای آسیب پذیر هرمزگانی قرار گرفت

در هفتمین و آخرین مرحله از رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه مردم هرمزگان در سال جاری ۴۰ هزار بسته غذایی در اختیار قشرهای آسیب دیده از بیماری کرونا قرار گرفت.

 بازخبر/  رئیس سازمان بسیج سازندگی هرمزگان روز گذشته(۱۵ مهرماه) در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران، افزود: ارزش هر بسته غذایی۳۰۰ هزار تومان و شامل برنج، روغن، شکر، حبوبات، تن ماهی، رب و روغن است.

سرهنگ یاسین باوقار با بیان اینکه در این مرحله بسته‌های غذایی بیشتر در اختیار کارگران ساختمانی و کارگران آسیب دیده قرار می‌گیرد، اظهار کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این رزمایش از مردم، خیران، صنایع و نهادها تهیه شد.

وی با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی از مردم خواست بدلیل وجود بیماری کرونا بجای پخت غذای گرم، نذروات خود را به قرارگاه همدلی و مواسات در مسجد جامع بندرعباس، مساجد و پایگاه‌های بسیج تحویل دهند.

باوقار اضافه کرد: قرارگاه همدلی و مواسات هرمزگان همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و در برنامه‌های آینده به تامین نیازهای ضروری جوانان مانند ازدواج و اشتغال می‌پردازد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی هرمزگان خاطرنشان کرد: در برگزاری هفت مرحله رزمایش همدلی در هرمزگان ۲۴۶ هزار بسته غذایی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری و در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *