آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

وبینار “کسب و کار در شرایط سخت” در بندرعباس برگزار می‌شود

با شیوع ویروس کرونا، کسب وکارهای بسیاری دچار آسیب شدند، مشکلات فراوانی، گریبان گیر کسب و کارهای نوپا و حتی با سابقه شد. بسیاری از این کسب و کارها از ادامه فعالیت کسب و کاری خود دلسرد و ازماندن در این مسیر منصرف شده و عده ای نیز تهدیدکرونا را به فرصت تبدیل کرده و بقا، پیشرفت و جهش رو به رشد در کسب و کارخودرا تثبیت کردند.

بازخبر/مدیرخانه نارنجی گفت: خانه نارنجی با در نظرگرفتن شرایط سخت کسب و کار در ایامی که کرونا به بسیاری از کسب و کارها آسیب زده و فعالان را دلسرد کرده، تصمیم به برگزاری وبیناری با عنوان” کسب و کار در شرایط سخت” کرده است.
پارسا شرفی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به شرایط حاکم، تصمیم بر آن شد؛ وبینار”کسب و کار در شرایط سخت” به جهت امید بخشی و راهنمایی فعالان این حوزه علل الخصوص آن دسته از افرادی که در این برهه زمانی، کسب و کارشان دچار آسیب شده، توسط خانه نارنجی برگزارشود.
وی در خصوص سخنران این وبینار بیان کرد: برای سخنرانی از خانم کتابون سپهری، مدیرشتابدهنده وسرمایه گذاری مرکز منش، منتور و مشاور راه اندازی کسب و کار دعوت به عمل آمده است.
شرفی ادامه داد: در این وبینار، درخصوص کسب و کارهایی که در شرایط موجود رشد و یا افت کرده اند، علت ها و چالش های آن ها و راه های برون رفت از این شرایط برای بقای کسب و کارها صحبت خواهد شد. همچنین در بخش دیگر این وبینار، با فعالان کسب و کارها صحبت خواهد شد، حل مشکلات و پاسخ به سوالات کسب وکارهای آسیب دیده و نیز شنیدن ایده های موفقان این حوزه صورت می گیرد.
شرفی همچنین بیان کرد: سخنرانی این وبینار، توسط مدیر شتاب دهنده و سرمایه گذاری مرکز منش، انجام می گیرد، وی در حوزه منتورینگ و مربی کسب و کار درحال فعالیت است.
وی عنوان کرد: برای انتخاب سخنران در این وبینار گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب وجود داشت اما علت دعوت خانه نارنجی از خانم کتایون سپهری، آشنایی وی با بوم هرمزگان و بندرعباس و کسب و کارهای موجود در آن است، وی بر روی کسب و کارهای آسیب دیده فعالیت کرده و با معضلات و مشکلات کسب و کاری این منطقه آشنا است.
شرفی در پایان گفت: وبینار در روز یکشنبه، مورخ ١٣مهر ساعت١٧ برگزار خواهد شد. با وجود اینکه مخاطبان اصلی این برنامه، فعالان حوزه کسب و کار است اما، ورود و ثبت نام برای عموم آزاد و رایگان است. همچنین ثبت نام در سایت (‏naaranji.ir/event/bd1c) انجام می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *