آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۱۰۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش ICT استان

۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری برای ارتقای ۱۲۰ سایت در بشاگرد و حاجی آباد به شبکه فیبرنوری استان اضافه می شود.

بازخبر/  احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطی در سال های گذشته برخی از نقاط کوهستانی و صعب العبور استان با مشکل دسترسی به شبکه ملی اطلاعات مواجه هستند و با توجه به شیوع ویروس کووید۱۹ و ضرورت ارائه خدمات بر بستر الکترونیک ۱۰۶ میلیارد تومان در خصوص توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان سرمایه گذاری می شود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توسعه زیر ساخت ارتباطی استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این میزان اعتبار در جهت احداث ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری و ایجاد ۱۲۰ سایت ۳G و ۴G هزینه می شود که درحال حاضر مراحل طراحی شبکه کابل فیبر نوری به پایان رسیده و طبق برنامه ریزی های انجام شده شرکت مخابرات استان مجری پروژه است. قطعا پس از تامین زیرساخت مذکور ۱۲۰ سایت تلفن همراه در منطقه عمومی بشاگرد و منطقه عمومی حاجی آباد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا می یابند.
قویدل تصریح کرد: توسعه مذکور در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه شاخص های ict استان می باشد که بستر لازم جهت ارائه خدمات الکترونیکی و اتصال مشترکان روستایی به شبکه ملی اطلاعات در نقاط کمتر برخوردار استان فراهم می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *