آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آغاز کاشت سبزی و صیفی خارج از فصل در هرمزگان

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از آغاز کاشت سبزی و صیفی خارج از فصل در ۵۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان خبرداد.

 بازخبر/رضا امیرزاد صبح امروز(۳۰ شهریورماه) در بازدید از زمین های زراعی شهرستان بندرعباس، تصریح کرد: امسال به دلیل بهره گیری از نشا مرغوب و رعایت اصول فنی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول برداشت شود.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های بندرعباس، میناب، حاجی آباد، بندرخمیر و پارسیان از مناطق مهم تولید نشا در استان است، اظهار کرد: هفده محصول سبزی و صیفی در استان هرمزگان کشت می‌شود که عمده این محصولات بادمجان، گوجه فرنگی، خیار، پیاز و فلفل است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه کشت محصولات سبزی و صیفی خارج از فصل در استان از نیمه شهریور آغاز و تا نیمه مهر ادامه دارد، تصریح کرد: برداشت این محصولات هم از اواخر آبان شروع می‌شود و تا نیمه اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: محصول برداشت شده سبزی و صیفی علاوه بر مصرف استان به استان‌های تهران، فارس و اصفهان هم فرستاده می‌شود و به کشورهای عمان، قطر و عراق هم صادر می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *