آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات:

حفظ جان دانش آموزان اولویت ماست

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مدارس از مسئولین خواست بر اجرای صحیح این مهم نظارت کنند.

بازخبر/محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس  با بیان اینکه اولویت اول ما حفظ جان دانش آموزان و از بین بردن دغدغه خانواده آن هاست، اظهار داشت: از مسئولین و حوزه های نظارت تقاضا می کنم با دقت نظارت کنند تا پروتکل ها به خوبی در مدارس رعایت شود، همه مسئولین و ناظرین باید پای کار بیایند، لازم است نمایندگان مجلس نیز از مدارس نقاط مختلف کشور بازدید کنند.

احمدی عنوان کرد: امیدواریم پروتکل ها به خوبی رعایت شود تا ما شاهد اتفاق بدی در این زمینه نباشیم، قطعا در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به این مهم تاکید خواهیم کرد.

نماینده مردم رشت گفت: از مدارس مختلفی در رشت بازدید کردم، برخی از مدارس وضعیت نسبتا خوبی داشتند، یعنی مواد ضدعفونی، تب سنج، ماسک و دستکش در مدارس موجود بود و در کلاس های درس نیز فاصله گذاری ها به خوبی رعایت شده بود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره لزوم توجه به پرورش در کنار آموزش اشاره کرد و گفت: حضرت آقا نکات بسیار با اهمیتی را در این حوزه مورد اشاره قرار دادند، حوزه پرورش باید مورد توجه باشد، آموزش باید در کنار پرورش باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اهمیت حوزه پرورش عنوان کرد: دغدغه های حضرت آقا در حوزه مهد کودک و پیش دبستانی نیز حائز اهمیت است، کودکان باید در تراز انقلاب پرورش بیابند و پرورش آن ها را از همان دوران پیش دبستانی و مهد کودک مورد توجه قرار دهیم.

احمدی در پایان با اشاره به سند ۲۰۳۰ عنوان کرد: عدم اجرای سند ۲۰۳۰ را با تمام وجود پیگیری می کنیم، این سند ۲۰۳۰ آشی است که دشمنان ما برای ما پخته اند، هرگز آن ها در جهت منفعت ما قدمی برنمی دارند، پس مسئولین باید در این امر نیز دقت لازم را داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *