آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان:

هنرمندان خود پیشقدم باشند

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان با دست روی دست گذاشتن و انتظار اقدام از جایی دیگر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، اظهار کرد: باید هنرمندان خود پیشقدم باشند و درخواست خود را بگویند و پیگیر باشند.

بازخبر/   احمد پاداش در حاشیه آئین تشییع و تدفین پیکر زنده یاد حمید سعید  افزود: ضایعه درگذشت این هنرمند چیره دست واقعا اندوه سنگینی برای موسیقی هرمزگان به همراه داشت و انسان ارزشمندی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر انتقادات وارده بر عدم توجه به هنرمندان در زمانی که در قید حیات هستند، تصریح کرد: متأسفانه شاهد مشکلات هنرمدان و گلایه ها هستیم اما این موضوع به خود هنرمندان باز می گردد که باید بیش از پیش مطالبه گر و پیگیر خواسته های خود باشند.

پاداش با اشاره به اینکه با دست روی دست گذاشتن و انتظار اقدام از جایی دیگر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، اظهار کرد: باید هنرمندان خود پیشقدم باشند و درخواست خود را بگویند و پیگیر باشند.

وی با بیان اینکه امروز مدیرکل خوب و دلسوزی بر مسند کار قرار دارد که خود از جامعه هنرمندان و این موقعیت مناسبی است، اضافه کرد: اکنون همه هنرمندان در شرف بیمه شدن هستند و این موضوع با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ها در حال انجام است.

رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ای کاش این اتفاق برای زنده یاد سعید نیز پیش از فوتش رقم می خورد، عنوان کرد: اگر امروز شاهد بیمه بودن زنده یاد سعید بودیم دیگر دغدغه معیشتی برای خانواده اش وجود نداشت و امیدوارم از این بعد هنرمندان خود بیشتر پیگیر و به فکر تأمین آینده شان باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *