آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

بیشترین ضرر را از اتفاقات خارج از فوتبال دیده‌ایم/به جای اتهام نگاهی به عملکرد خود کنید

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه نماینده استان هرمزگان یکی از تیم هایی است که طی این سال ها بیشترین ضرر را از اتفاقات خارج از فوتبال دیده است، اضافه کرد: امیدوارم در فصل آینده از هفته نخست رسانه ها و سازمان لیگ توجه و نظارت بیشتری به لیگ دسته دوم داشته باشند تا شاهد رقم خورد فضایی سالم در فوتبال کشور باشیم.

بازخبر/ هادی دهقانی  افزود: ای کاش کمیته اخلاق و سازمان لیگ نظارت خود را بر لیگ دسته دوم از ابتدای فصل بیشتر می کرد تا شاهد نباشیم برخی تیم ها بدون انجام یک دقیقه بازی در دو مسابقه به راحتی شش امتیاز کسب کنند.

وی با بیان اینکه منشأ اعتراضات گل دوم چوکا تالش به شهرداری بندرعباس مشخص است از جانب کدام تیم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: آن تیم معترض ای کاش در زمین فوتبال سعی می کرد توان خود را بگذارد تا اینچنین به هر دری نزند تا تلاش سایر تیم ها را به راحتی زیر سوال ببرد.

دهقانی با اشاره به اینکه باشگاه شهرداری یکی از با شرافت ترین تیم های فوتبال کشور را دارد، تصریح کرد: در اواضع و شرایط بد اقتصادی دو روز زودتر راهی دیدار با چوکا شدیم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد و شرافتمندانه در این دیدار ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: اگر فیلم کامل دیدار برابر چوکا تالش را بررسی کنید شاهد نمایش مقتدرانه شهرداری بندرعباس خواهید بود که اگر درخشش دروازه بان حریف نبود شاید اکنون سه امتیاز در اندوخته های شهرداری بندرعباس بود.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه یکی از بهترین بازی های خود را در لیگ دسته دوم به نمایش گذاشتیم، خاطرنشان کرد: ناظران کمیته اخلاق و سازامان لیگ همگی از شرافت تیم شهرداری بندرعباس پس از پایان بازی تقدیر کردند.

وی با اشاره به اینکه شاید در آن صحنه گل دوم به دلیل ترس از ارتکاب به خخطا و اعلام ضربه پنالتی بازیکنی تکل نزد اما به هیچ وجه تبانی یا موضوع دیگری رقم نخورده است، اظهار کرد: همانطور که قبلأ اعلام کردم در لیگ دسته دوم نیز موضوعاتی وجود دارد که باید سازمان لیگ نظارت و ورود جدی تری داشته باشد و تا زمانی که این نظارت ها افزایش نیابد شاهد متضرر شدن تیم ها خواهیم شد.

دهقانی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس یکی از تیم هایی است که طی این سال ها بیشترین ضرر را از اتفاقات خارج از فوتبال دیده است، اضافه کرد: امیدوارم در فصل آینده از هفته نخست رسانه ها و سازمان لیگ توجه و نظارت بیشتری داشته باشند تا شاهد رقم خورد فضایی سالم در فوتبال کشور باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه تیم شهرداری بندرعباس خود مدعی فوتبال پاک است، عنوان کرد: امیدوارم افرادی که به راحتی دست به اتهام زنی و بازی با حیثیت یک باشگاه می کنند ابتدا تگاهی به عملکرد خود و اتفاقاتی که در طول فصل برای شان رقم خورده بیندازند و سپس سعی به گرفتن انگشت اتهام به سایر تیم ها داشته باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *