آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس جدید هیئت فوتبال هرمزگان:

امینی زاده : وظیفه‌ام در قبال جامعه فوتبال هرمزگان صدچندان شد

رئیس جدید هیئت فوتبال هرمزگان برنامه اصلی و اولویت‌دار خود را پرداختن به مبحث آموزش در تمامی سطوح و کمیته‌ها و ارتقا سطح فنی مدیران،مربیان، داوران و بازیکنان پایه دانست.

بازخبر /رئیس جدید هیئت فوتبال هرمزگان برنامه اصلی و اولویت‌دار خود را پرداختن به مبحث آموزش در تمامی سطوح و کمیته‌ها و ارتقا سطح فنی مدیران،مربیان، داوران و بازیکنان پایه دانست.

عباس امینی زاده پس از انتخابش به‌عنوان ریاست هیئت فوتبال هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: تا قبل از برگزاری انتخابات این حس سنگین مسئولیت فعلی را نداشتم و با انتخابم به‌عنوان متولی فوتبال استان، وظیفه‌ام در قبال جامعه ورزش استان صدچندان شد.

وی بابیان اینکه باید تمامی مسئولین، اعضای مجمع و پیشکسوتان و خاک خوردگان فوتبال استان به حمایت از هیئت فوتبال بپردازند، اضافه کرد: باید تعامل هیئت با باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال مطلوب‌تر شود تا بتوانیم با ارائه برنامه‌ها و تحقق آن‌ها در مسیر درست پیشرفت گام برداریم.

امینی زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان مشخص شدن اعضای هیئت فوتبال استان هرمزگان، اظهار کرد: باید فرصت کافی داده شود تا اعضای هیئت را مشخص کنیم و با اهداف واحد در مسیر تحقق آرمان‌های این نهاد ورزشی حرکت کنیم.

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان با اشاره به اینکه عمر مدیریت کوتاه است و باید از آن بهترین بهره را برد، خاطرنشان کرد: در تلاشم تا از مؤثرترین نفرات تمامی هیئت‌های گذشته و نیروهای توانمند مورد شناختم استفاده کنم و در این زمینه دست همه‌کسانی را که قادر به کمک هستند، می‌فشارم.

وی در پایان گفت: به‌زودی با تیمی مجرب و توانمند کار خود را آغاز و با حمایت‌های تمامی جامعه فوتبال استان سعی در درخشان‌تر کردن نام هرمزگان در سطح ورزش کشور خواهیم داشت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *