آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان"

احتیاط در تردد شناورها در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس لحاظ شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به متلاطم شدن دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس در طول روز توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

بازخبر/رمرضیه سی سی پور  افزود: طی امروز تحت تاثیر فعالیت سامانه مونسونی در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس، افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی سبب متلاطم شدن دریا در طول روز خواهد شد که توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد و افزایش ابر با احتمال رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش‌بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: همچنین وقوع تگرگ و سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا پایان هفته جاری پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: نوسانات دمایی نیز در این مدت تغییرات چندانی نخواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *