آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

گرانی کمر مردم را شکسته است

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی کمر مردم را شکسته است، گفت: باید دولت هر چه سریعتر فکری برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کند.

بازخبر/ حبیب آقاجری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با انتقاد از گرانی های اخیر گفت: این گرانی ها کمر مردم را شکسته است؛ بازار بدون کنترل است و روز به روز قیمت ها بالا می رود و کسی هم پاسخگو نیست. از سوی دیگر ارزش پول ملی در مقایسه با ارزهای خارجی روزانه کم می شود و اقدامی هم صورت نمی گیرد، لذا در خواست ما از دولت پیگیری این وضعیت است نه اینکه هر روز برای مردم مشکلات عدیده ای ایجاد شده و از نظر معیشتی در مضیقه باشند.

نماینده مردم بندرماهشهر با اشاره به مشکل تامین آب شرب در استان خوزستان خواستار رفع آن شد و گفت: امسال کشاورزان در حوزه انتخابیه من از کشت برنج محروم و برای کشت تابستان آب ندارند، پس چطور امرار معاش کنند؟

آقاجری انتقال آب به استان های مجاور خوزستان را نادرست خواند و گفت: در همین شرایط آب کشاورزی در حوزه انتخابیه بنده کافی نیست و مردم با کم آبی مواجه هستند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *