آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جنجال ادامه‌دار بر سر سوابق اجرایی بذرپاش

رییس جدید دیوان محاسبات کشور با اشاره به برخی ابهامات ایجاد شده در زمینه سوابق اجرایی خود به گفت: «هیچ‌یک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه‌ی کاری به مجلس ارائه نداده‌ام.»

بازخبر/مهرداد بذرپاش در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «شفافیت و صداقت مهمترین لوازم فعالیت در یک نهاد نظارتی مانند دیوان محاسبات است. از روزی که با پیشنهاد جمعی از نمایندگان محترم مجلس برای تصدی مسئولیت دیوان محاسبات برنامه‌ام را تدوین کردم، عهد بستم در این سنگر جدید هم تحت هر شرایطی، التزام به شفافیت و صداقت را سرلوحه فعالیت‌هایم قرار دهم.

در روزهای گذشته به دلیل برخی شیطنت‌های رسانه‌ای، برای بعضی برادران و خواهران عزیزم در بسیج دانشجویی ابهاماتی به وجود آمده است. ‏به صراحت می‌گویم قطعا زیباترین دوران زندگی‌ام در بسیج دانشجویی سپری شده که به آن افتخار می‌کنم. به عزیزان بسیجی و تمامی فعالان جنبش دانشجویی اطمینان می‌دهم هیچ‌یک از فعالیت‌های تشکیلاتی‌ام را به عنوان سابقه‌ی کاری به مجلس ارائه نداده‌ام. ‏

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *