آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

منتظر کاهش قیمت دلار باشید

رییس جمهوری گفت: تلاش داریم ارزی که در کشورهای دیگر به عنوان ذخیره داریم استفاده کنیم. در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و حداقل با سه کشور مذاکرات و اقدامات خوبی داشته‌ایم.

بازخبر/حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت درباره ارز گفت: چاره اندیشی برای بازار و شرایط اقتصادی موجود کشور یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز هیئت دولت است و بانک مرکزی در حال تلاش برای  هدایت قیمت ارز به سمت قیمت تعادلی است که در این زمینه صادرکنندگان باید با تمام توان به  کمک بیایند و طبق مقررات مقدار ارزی که از صادرات به دست آورده اند را در سامانه نیما عرضه کنند که این کار شروع شده و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین تلاش داریم ارزی که در کشورهای دیگر به عنوان ذخیره داریم استفاده کنیم. در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و حداقل با سه کشور مذاکرات و اقدامات خوبی داشته‌ایم. امیدواریم که ارز مورد نیاز بانک مرکزی در اختیار قرار گیرد و مردم شاهد یک قیمت متعادل در روزها و هفته‌های آینده باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *