آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

جواب تست کرونا بازیکنان در اردو تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منفی شد

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به تشریح جزئیات آمادگی و مشخص شدن جواب تست‌های کرونا بازیکنان و کادرفنی این تیم پیش از دیدار با نماینده البرز پرداخت.

بازخبر/رحیمی  افزود: خوشبختانه با حمایت‌های شهردار بندرعباس اردویی در شهر تهران برگزار و توانستیم پیش از دیدار با نماینده البرز کمی عقب‌ماندگی‌های بدنی خود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل مثبت شدن تست کرونا بیش از ۱۰ بازیکن و همچنین تعطیلی مسابقات پس از شیوع کرونا از فرم ایده آل خود خارج‌شده‌ایم، اضافه کرد: به‌واقع هماهنگی نفرات و بازگشت بدن بازیکنان به حالت قبل از کرونا کاری سخت و دشوار است.

رحیمی ادامه داد: تعطیلی مسابقات شاید بیشترین ضربه را به تیم شهرداری بندرعباس زد زیرا در مسیر و منحنی رشد بودیم و به‌نوعی پشت سرهم در حال گرفتن امتیازات و صعود به رده‌های بالای جدول بودیم که به‌یک‌باره مسابقات تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه انسان با امید زنده است و تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: اکنون هر دیدار باقیمانده در لیگ دسته دوم فوتبال حکم یک فینال دارد و به دلیل شرایط ویژه کنونی نمی‌توان هیچ نتیجه‌ای را پیش‌بینی کرد.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه تمامی تلاش خود را می‌کنیم امروز نمایش مناسبی از خود داشته باشیم، اضافه کرد: تیم حریف سعی می‌کند از میزبانی خود نهایت بهره را ببرد و برای فرار از منطقه سقوط تلاش کند و این امر کار ما را دشوار می‌کند اما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه یک عضو کادرفنی و دو بازیکن به دلیل کرونا در این دیدار حضور ندارند و دو بازیکن به دلیل مصدومیت به استان البرز سفر نکردند، عنوان کرد: خوشبختانه جواب تست تمامی نفرات در اردو منفی اعلام شد و همین موضوع کمی سرمربی تیم را از نگرانی خارج کرد.

رحیمی در پایان گفت: امیدوارم در وهله اول سلامتی تمامی بازیکنان و کادرفنی حفظ شود و سپس شاهد یک دیدار زیبا و سالم از هر دو تیم در زمین بازی باشیم.

، از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری بندرعباس امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه انقلاب کرج برابر شهدا رزکان کرج به میدان می‌رود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *