آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد:

رقابت امینی زاده و دبیده برای ریاست هیئت فوتبال هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از انصراف یکی از سه نامزد ریاست هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد.

 باز خبر,مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از انصراف یکی از سه نامزد ریاست هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد.

غلامعلی دانشور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر، افزود: ظهر گذشته(۸ مهرماه) اصغر معماری به‌صورت مکتوب انصراف خود از شرکت در انتخابات ریاست هیئت فوتبال هرمزگان اعلام کرد.

وی بابیان اینکه انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان با حضور دو نامزد باقیمانده برگزار خواهد شد، تصریح کرد: عباس امینی زاده و عبدالمجید دبیده دو نامزد باقیمانده هستند که در رقابت با یکدیگر صاحب کرسی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان می‌شوند.

دانشور با اشاره به اینکه این انتخابات فردا(دهم مهرماه) برگزار می‌شود، اضافه کرد: این انتخابات ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال) برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه اعضای مجمع انتخابات ۲۹ نفر است، ادامه داد: آقایان اسدی، علیرضا باقری و عبدالکاظم‌طالقانی از افرادی هستند که از فدراسیون فوتبال برای نظارت بر این انتخابات به بندرعباس می‌آیند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه تمامی هماهنگی‌ها برای برگزاری این انتخابات مهیا شده است، خاطرنشان کرد: تمهیدات برای این انتخابات فراهم‌شده است و دبیر هیئت فوتبال استان و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برای این انتخابات تمامی شرایط را مهیا کرده‌اند.

دانشور در پایان همچنین از برگزاری انتخابات ۱۰ هیئت ورزشی دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: علاقه‌مندان واجدالشرایط از اول آبان ماه می‌توانند با مراجعه به معاونت ورزشی این اداره کل ثبت‌نام کرده و در انتخابات شرکت کنند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *