آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جامعه اسلامی کارمندان خواستار توجه مجلس به وضع زندگی کارمندان شد

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با انتشار نامه‌ای خطاب به رییس‌ مجلس یازدهم خواستار توجه قوه مقننه به وضعیت زندگی کارمندان شد.

  بازخبرمتن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
انتخاب جنابعالی را که به نام مدیر شناخته شده‌اید به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی و نیز آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهیم که این مجلس با اکثریت اصولگرا را در وظایف خطیر خود برای رسیدن به اهداف اسلامی و انقلابی موفق نماید.

جامعه اسلامی کارمندان به عنوان نماینده صنفی – سیاسی کارمندان کشور نکاتی را با ایجاز و اختصار به نمایندگان محترم یادآوری می‌نماید:

– توجه کامل و اهتمام عملی به پیام مهم و راهگشای مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم به ویژه اولویت قرار دادن به اقتصاد و فرهنگ، معیشت طبقات ضعیف، اشتغال جوانان، اصلاح خطوط اصلی اقتصاد، تقویت ارزش پول ملی، رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی و موضع گیری‌های انقلابی در حوادث مهم و نیز برداشتن گام‌های اساسی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب و نظریه اقتصاد مقاومتی.

– توجه به وضع زندگی کارمندان در کشور با این ملاحظه که کارمندان شریف و خدوم بار عظیم اداره کشور را در ابعاد گوناگون برعهده دارند و نباید مشکل معیشتی داشته باشند.

– اصلاح ساختارهای معیوب و کژکارکرد در حوزه‌های اقتصادی، بانکی، فرهنگی و اجتماعی در کشور.

-اهتمام به تقویت مدیریت جهادی و اصلاح نحوه انتخاب مدیران به منظور افزایش کارآمدی نظام مدیریت در کشور.

– اولویت دادن به امور نظارتی و تحقیق و تفحص در اداره امور کشور در مجلس شورای اسلامی به ویژه این‌که اهتمام به این موضوع مهم مشکلات زیادی را حل خواهد کرد.

– اصلاح بعضی ساختارها در مجلس شورای اسلامی نظیر نقش و کارکرد ساختار اداری و مرکز پژوهش‌های مجلس و بعضی کمیسیون‌ها و همچنین بازنگری در نقش و کارکرد گروه‌های دوستی پارلمانی.

-حفظ و تقویت روحیه انقلابی، جهادی و ساده زیستی در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان و توجه به اولویت‌ها و نیازهای اساسی و اصلی کشور به دور از حاشیه‌سازی و بازگرداندن اعتماد عمومی به مجلس.

– همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان و اجرای آن با این ملاحظه که هزینه‌های اکثر بازنشستگان با توجه به تکالیف و تعهداتی که در زندگی دارند و بیماری‌هایی که در سنین بالا وجود دارد کمتر از شاغلان نیست.

– در پایان به استحضار می‌رساند که جامعه اسلامی کارمندان با عنایت به دارا بودن دانش و تجربه متراکم کارشناسی در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آمادگی دارد نظرات کارشناسی خود را به مجلس شورای اسلامی محترم ارائه نماید.

کمال‌الدین سجادی
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *