آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رییس تعزیرات حکومتی قشم خبر داد:

جریمه ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی در انتظار فروشگاه زنجیره ای قشم

رئیس تعزیرات حکومتی قشم گفت: یکی از فروشگاه های زنجیره ای در قشم اقدام به اجبار خریداران برنج یارانه ای به خرید ۵۰۰ هزار ریالی از آن فروشگاه کرده بود که با جریمه دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی مواجه خواهد شد.

بازخبر/وحید ترکاشوند  با بیان اینکه این اقدام، جفا به حقوق مردم و مخصوصا اقشار کم درآمد است، افزود: با افرادی که بخواهند به هر طریقی معیشت افراد کم توان جامعه را هدف قرار دهند، برخورد شدید خواهد شد.
وی ادامه داد: این فروشگاه ۱۱ تن برنج به فروش رسانده که این میزان جریمه برای ایشان صادر خواهد شد.
رییس تعزیرات حکومتی قشم بیان کرد: علاوه بر جریمه فوق، تعطیلی نوقت یا لغو پروانه این واحد را در برنامه داریم که پس از تکمیل پرونده به اجرا درخواهد آمد.
وی گفت: مردم می توانند در تمام طول شبانه روز با تلفن گویای ۱۳۵ و از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ به شماره تلفن ۳۵۲۴۱۲۱۰ تماس حاصل بگیرند یا به صورت حضوری به نشانی قشم- سایت نخل زرین- طبقه فوقانی نمایندگی وزارت خارجه مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: افرادی که از این فروشگاه برنج خریداری کرده اند و مجبور به خرید شده اند، می توانند اجناس را مرجوع و مبالغ پرداختی را پس بگیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *