آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرماندار شهرستان بندرعباس:

با خاطیان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد می کنیم

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با تعطیلی اصناف و فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستیم اما اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، به‌طور حتم با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

بازخبرعزیزاله کناری شب گذشته(۲۴ خردادماه) در بازدید از تعدادی از بازارهای شهر بندرعباس، با بیان اینکه ۹۸ درصد از کسبه و مغازه‌دارها از ماسک استفاده کرده و پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌اند، اظهار کرد: دست‌فروشان، مشتریانشان و برخی دیگر از شهروندان نسبت به استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری‌ها بی‌توجهی کرده‌اند که سلامتی خودشان و سایر اعضای خانواده را به خطر انداخته‌اند و انتظار می‌رود تمامی اقشار این پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی افزود: شهروندان به‌غیراز ضرورت و با رعایت پروتکل‌های اجتماعی از منزل خارج نشوند تا جان شان به خطر نیفتد و فشار بیشتری هم بر کادر بهداشت و درمان وارد نشود.

کناری تصریح کرد: ۱۴۰۰ بازرس محسوس و نامحسوس با صنوف، رانندگان، کارمندان، کارگران و عموم شهروندان گفتگو می‌کنند و تذکرات و هشدارهای لازم را ارائه می‌کنند و در صورت تخلف و تکرار تخلفات با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بایستی استفاده از ماسک به فرهنگ تبدیل شود و پذیرفته نیست شهروندی که برای خرید به بازار می‌رود، پرداخت هزینه برای خرید ماسک را بهانه‌ای برای نخریدن ماسک عنوان کند، تصریح کرد: والدین از آوردن فرزندانشان به بازار با توجه به خطرات موجود خودداری کنند.

کناری ادامه داد: بازرسی‌های شبانه‌روزی از بخش‌های مختلف توسط تیم‌های بازرسی در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و از طرفی هم ضدعفونی اماکن و معابر عمومی در شب‌ها به‌طور مرتب صورت می‌گیرد.

وی با قدردانی از تیم‌های بازرسی در سطح شهرستان، از علاقه‌مندان برای عضویت در تیم‌های بازرسی دعوت کرد با مراجعه به فرمانداری، این تیم‌ها را همراهی کنند تا در فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مناطق مختلف برای مهار ویروس کرونا و کاهش مبتلایان و فوتی‌ها سهیم شوند.

فرماندار شهرستان بندرعباس در پایان اظهار کرد: با تعطیلی اصناف و فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستیم اما اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، به‌طور حتم با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *