آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرماندار:

افزایش چند برابری مبتلایان میناب فراتر از زنگ هشدار است

فرماندار شهرستان میناب با بیان اینکه وضعیت مناسب نیست، تصریح کرد: باکسانی که بخواهند هرگونه تجمعی را ایجاد کنند قطعاً برخورد و به دستگاه قضا معرفی می‌کنیم.

بازخبر /محمد احمدی شب گذشته(۲۳ خردادماه) در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان میناب، افزود: فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه الزامی است برای اینکه بخواهیم از کرونا مصون باشیم راهی جز رعایت مسائل بهداشتی فردی و اجتماعی نداریم.

معاون استاندار اظهار کرد: نگاه ما به اصناف مثبت بوده و هیچ‌وقت قصد تعطیلی را نداشتیم جز اینکه جاهایی مجبور بوده‌ایم به دلیل سلامت اصناف و همه مشتریان که شهروندان عزیز ما می‌باشند و برای ما سلامتی آن‌ها حائز اهمیت بوده است.

احمدی خاطرنشان کرد: آن دسته از اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و با ستاد  همراهی و همکاری نداشته باشند، مجبوریم  مجدد تعطیل کنیم.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان میناب بیان کرد: شما می‌توانید خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین ارائه خدمات به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند به‌عنوان سفیران سلامت در حوزه اصناف باشید.

وی اضافه کرد: سلامت اصناف، سلامت جامعه است، شادابی اصناف، شادابی و نشاط اقتصاد جامعه و کشور است از آسیب و ضربه اقتصاد جامعه و کشور نگرانیم.

احمدی بیان کرد: بعد از یک هفته تعطیلی در هسته مرکزی شهر میناب از شنبه ۲۴ خرداد مشروط به اینکه اتحادیه‌ها تعهد به شبکه بهداشت جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط خود و  اصناف زیرمجموعه و واحدهای صنفی بدهند فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی کسبه‌ و اصناف در سطح شهرستان باید از طریق میز خدمت یا همان پیشخوان خدمات ارائه کنند، خاطرنشان کرد: مجتمع  و بازارهای سرپوشیده نیز در ورودی‌ها باید یک نفر مستقر کنند و از کسانی که  پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده‌اند جلوگیری به عمل آید.

احمدی با بیان اینکه اگر واحد صنفی رعایت نکند ناچاریم به تعزیرات و دستگاه قضا معرفی کنیم، اظهار کرد: از تلاش‌های تمامی زحمتکشان در شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش چند برابری آمار مبتلایان فراتر از زنگ هشدار است، افزود: دفاتر ازدواج و طلاق درصورتی‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی نکنند از روز شنبه ۲۴خرداد تعطیل خواهیم کرد.

احمدی در پایان با بیان اینکه  وضعیت مناسب نیست، تصریح کرد: با کسانی که بخواهند هرگونه تجمعی را ایجاد کنند قطعاً برخورد و به دستگاه قضا معرفی می‌کنیم.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *