آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استاندار هرمزگان:پیرغلامان حسینی منتشرکننده پیام‌ مقاومت در برابر تهدیدات و فشار استکبار هستند

استاندار هرمزگان پیرغلامان حسینی را رسانه‌های پرنفوذ و پایداری دانست که پیام حماسه حسینی را به‌عنوان پیام‌آور مقاومت در برابر تهدیدات و فشار استکبار، انتشار می‌دهند.

 باز خبر,استاندار هرمزگان پیرغلامان حسینی را رسانه‌های پرنفوذ و پایداری دانست که پیام حماسه حسینی را به‌عنوان پیام‌آور مقاومت در برابر تهدیدات و فشار استکبار، انتشار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، جاسم جادری در مراسم افتتاحیه چهاردهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در بندرعباس، افزود: بسی خرسندم که تقدیر روزگار و لطف عزیزان و دست‌اندرکاران اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی و عنایات خاصه اهل‌بیت(ع) باعث شد قرعه میزبانی و شرف خدمتگزاری به رسانه‌های پرنفوذ و پایدار که پیام حماسه حسینی که پیام‌آور مقاومت در برابر تهدیدات و فشار استکبار انتشار می‌دهند. به این‌جانب و سایر همکارانم در دستگاه‌های اجرایی استان و مردم شریف، نجیب و ولایتمدار استان بخشید.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: میزبانی خادمان و پیرغلامان حسینی لیاقتی می‌خواهد که امسال و در چهاردهمین اجلاس این لیاقت و فیض الهی شامل مردم دریادل و حافظان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، از مذاهب و قومیت‌های مختلف این استان عاشورایی شد.

وی تصریح کرد: به نیابت از تمامی مردم استان هرمزگان حضور یکایک عزیزان از اقصی نقاط ایران اسلامی خیرمقدم عرض کرده و همچنین حضور مهمانان گران‌قدر و مشتاقان ولایت حسینی از سراسر جهان و کشورهای متعدد در این استان که افتخار میزبانی به ما بخشیدند، سپاسگزارم.

عالی‌ترین مقام دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارم از مهمانان ویژه این اجلاس که میزبانان حقیقی این اجلاس هستند و با حضور خود در هرمزگان بر معنویت و روحانیت این اجلاس بیش‌ازپیش افزودند.

جادری با خیرمقدم به مهمانان خارجی این اجلاس به زبان عربی، اظهار کرد: هر چه از عمر قیام عاشورا می‌گذرد بر هیبت و عظمت آن افزوده‌شده و ارزش شهدای این قیام هرسال سرزنده‌تر می‌شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: امام حسین(ع) و یارانش در برابر طغیان ظالمان و گردن کشان سدی محکم و استوارند و همین امر سبب شده که ظالمان عالم ریشه‌ها و واقعیت‌های این قیام بی‌نظیر را نشانه گرفته و با تکرار شبهاتی که نخ‌نما شده‌ را تضعیف کنند و در قالب مقالات و شبکه‌های ماهواره‌ای اندیشه ناب قیام سرور سالار شهیدان را نشانه گرفته‌اند اما بااین‌حال عزاداری حسینی هرساله در سراسر جهان باشکوه برگزار می‌شود.

جادری با اشاره به اینکه پایمردی و مقاومت ملت ایران که ثمره پیروزی آن در هشت سال دفاع مقدس بر پایه ایمان وامداد الهی به دست آورد، تصریح کرد: تعمیق معارف ادبی و ذکر رشادت‌های آن‌ها توسط پیرغلامان باارزش و ستودنی است.

وی بابیان اینکه این اجلاس باهمت قابل‌تقدیر رسانه ملی و مدیریت تدبیر و امید در استان هرمزگان برگزار می‌شود، افزود: همین قیام عاشورای حسینی است که اسلام را در جهان گسترش داده و می‌دهد.

استاندار هرمزگان در پایان گفت: پیرغلامان پیشکسوت حسینی از ۱۷ کشور در این مراسم حضور دارند و در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید مظفر(ع) ندای شرف و وجدان انسانی و آزادگی سر می‌دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *